Manager gezocht fifa 20

Ik ben op zoek naar een (jonge) talentvolle coach om carrière te maken of zijn carrière verder te zetten.
Zelf had ik gedacht aan Marcelo Gallardo van River plate, maar aangezien River plate geen licentie heeft en het logo e.d. niet echt zijn, vind ik dit minder.
Misschien hadden jullie nog ideeën ?

Julian Nagelsmann (31) zou natuurlijk kunnen of Domenico Tedesco. Eddie Howe van Bournemouth is ook nog jong met zijn 40 jaar. Van Bronckhorst kun je ook nemen.

Een ex speler die dit seizoen als eerste jaar trainer is, zou ik ook wel top vinden …

Zelf heb ik ook zitten denken aan Villas Boas die dit seizoen trainer geworden is van Marseille en proberen psg het vuur aan de schenen te leggen…

Wellicht Xabi Alonso bij La Real of Guti bij Beşiktaş?

Heeft iemand ervaring met het starten van een spelerscarrière met een icon? Dan direct met pensioen gaan en een team uitkiezen? Is dat iets wat werkt?

Zoals hier beschreven: http://www.voetbalnieuws.be/news/518465/fifa-20-icons-nu-ook-beschikbaar-in-career-mode-als-speler-en-coach

1 like

Yes, werkt ook met andere spelers (niet icon). Je moet alleen wel onderaan beginnen bij een kleine club.

Nice! Maakt het wel leuk denk ik! Nog nooit geprobeerd, maar dat gaan we morgen dan maar even doen.

Shit man, is een geweldige toevoeging!

Kan iemand mij vertellen welke Icons de beste faces hebbem?

Bij mij tot nu toe nog niet gelukt op ps4 zie ze nergens bij staan bij club transfers vermoedelijk zal er nog een titelupdate moeten verschijnen. Vroeger had je zo iets als overige nu vind ik enkel nog vrije spelers en rest of the World waar ik ze helaas niet zie tussen staan.

Mss kan dit helpen? :blush:

De tip van FifaCMTips:

Ik heb ook wel opgevangen dat je je Icon of speler best bij een absolute topclub op pensioen laat gaan, zo kan je bij grotere clubs aan de slag als trainer.

Ik heb het wel meerdere malen geprobeerd met de huidige nog spelende legends, beste spelers en bepaalde spelers over zetten naar een Real/Barça. Clubs als Fiorentina, Nice en Aston Villa gaat je lukken. Alles daar boven lukt eigenlijk niet. Je kan er dus wel een mooie opbouwende CM mee starten. Of je moet toevallig voor deze clubs gaan.

Ik ben wat aan het testen geweest met o.a. Gullit bij Chelsea. Toen kreeg in inderdaad aanbiedingen van o.a. Norwich en Sassuolo. Als je dan 2 maandjes simuleert, kun je bij vacatures wel alle topclubs bijna kiezen.

Ik geloof dat je nu ook gewoon manager carrière kan starten en dan een icon kiezen. Dan hoef je niet eerst met pensioen te gaan en kan je zelf je club kiezen.

Ah zo heb ik het niet geprobeerd! Morgen eens checken!

Dat zou helemaal vet zijn!

Is dit ook zo op ps4?

Ja. Het werkt ook voor de PS4.

Zorg dat je de laatste update heb gedownload, als je dan een speler hebt gekozen moet je die bij ‘Clubtransfers’ overzetten. Dit kan je het beste doen in de competitie waar je terecht wilt komen, dan een spelers carrieré starten en deze dan beëindigen.

Ik heb het gisteren geprobeerd met Hendrik Larsson, stoppen in Zweden. Toen kreeg ik maar één optie in de Zweedse competitie. Met Ruud Gullit gestopt bij Ajax en kon naar onder andere SC Heerenveen, FC Groningen, Sparta en wat opties in het buitenland.

1 like