Manager gezocht

De titel lijkt me duidelijk. Hier trouwens een lijst met alle managers met real faces die je momenteel kan selecteren:

Wel nog doorklikken naar het juiste tabblad!

Paar opmerkelijke namen: Miroslav Klose, Andrea Pirlo, Nuri Sahin, Fernando Gago.

2 likes

Ik heb het gekke plan opgevat om eens met Juvé te starten. Ze zijn nu niet meer de reus van weleer, en eigenlijk hebben ze nog wel een leuke selectie met wat jong talent en spelers als Vlahovic, Kean, Kostic, McKennie en Cuadrado. Maar ik wil dit niet onder Allegri of Conte doen. Iemand een idee voor een (bij voorkeur Italiaanse) coach die attractief voetbal kan brengen?

Ik zelf ben ook begonnen met Juventus,. Ik heb geen Italiaanse trainer gepak. Ik zelf heb er vóór gekozen om. Zidane te nemen.

1 like

Andrea Pirlo, al heeft die natuurlijk zijn kans al gehad. Misschien leuk om met Chiellini te gaan werken en anders Alessandro Del Piero

1 like

Fabio Cannavaro? Heeft ook voor de club gespeeld.

1 like

Cannavaro lijkt me ook een leuke optie, alleen zie ik hem liever bij Napoli!

Kan je met icons trainer worden en hoe werkt dit dan?

1 like

Dit vroeg ik mij ook af! Zou wel een verrijking zijn.

Enkel op pc, via mods.

2 likes

Ik ben voornamelijk opzoek naar een club maar suggesties voor bijhorende coach mag zeker!

Ik zoek een club waar ik zuid-Amerikaanse talenten kan binnenhalen en waar het realistisch blijft indien ik een financiële overname toepas. Met andere woorden welke clubs zouden zich verkopen voor een nieuwe steenrijke eigenaar?

Zelf dacht ik dan aan een Spaanse club maar geen flauw idee de welke mogelijk is, mag ook op het 2e niveau zijn maar bijvoorkeur een middenmoter of laagvliegend op het eerste niveau.

Ronaldo wil van Valladolid af. De club staat dus te koop. Je zou wat Braziliaanse talenten van grotere clubs kunnen huren die dan bij jou rijpen. Vele coaches zullen zich hier ook wel voor lenen. Oudere zoals bv Pellegrini of net gestopte zuid Amerikaanse spelers. Heb er twee fifa’s geleden een aantal mooie seizoenen gedraaid. Schitterend paarse voetbal tenue’s.

Las Palmas is een mooi eiland, klein knus (echt) stadion. Wellicht interessant om een overname te realiseren. Spelen op het tweede niveau dus met een paar kleine leuke talenten kun je dan gaan bouwen. Callejon komt er vandaan, misschien zijn eerste klus als trainer?

1 like

Qua coaches was mijn oog al gevallen op Fernando Gago, 60 voudig international bij Argentinië en momenteel coach van Racing club met real face. Een eerste avontuur met hem in Spanje lijkt me wel leuk.

Valladolid en Las Palmas ga ik zeker eens bekijken. Ik had zelf ook Malaga op het oog.