Heel vet gemaakt, ik gok op de treble !
Top gedaan weer! Zou mooi zijn moest je de treble pakken.
Europa League Finale //
Wedstrijddetails
Europa League Finale | Woensdag 26 mei | 21:00
Torino FC – Olympique Lyon 3-2 (0-1)
Opstelling Torino FC // 3-5-2 | Sirigu; Kjær (Berenguer 105’), Nkoulou, Izzo; Ansaldi (De Silvestri 82’), Verschaeren (Falqué 105’), Tonali, Baselli (Meïté 90’), Almada; Zaza, Belotti.
Opstelling Olympique Lyon // 4-3-3 | Lopes; Gayà, Denayer, Acerbi, Rafael; Mendes, Guimarães, Reine-Adélaïde; Terrier (Traoré 90’), Dembélé (Vardy 82’), Mahrez (Cornet 105’).
Scoreverloop //
0-1 Moussa Dembélé 41’
1-1 Simone Zaza 64’
1-2 Thiago Mendes 100’
2-2 Andrea Belotti 110’
3-2 Andrea Belotti 117’
Gefeliciteerd. Weer BELOTTI die het beslist. Wat een geweldige speler. Jij moet wel hoge aanbiedingen krijgen voor hem!
Proficiat! Wederom Belotti die een hoofdrol speelt in de winst van de Europa League. Dit is zijn jaar wel geweest toch. Hopelijk kan je hem nog lang bij houden. Er zullen wel monsterboden gaan volgen hoogst waarschijnlijk.
Een verpletterend Torino, zeg! Bij elk competitie waar jullie aan deelnamen, haal je de trofee binnen!
Fantastisch seizoen! Benieuwd hoe het volgende zal evolueren!
Maar eerst nemen we nog even een kijkje in Turijn…
Fijne vakantie… En we maken ons klaar voor het seizoen 2021-22’!
The champions
Een mooi overzicht van je seizoen. Goed om te zien dat je spelers een mooie groeimarge doormaken. Spijtig dat Ansaldi en de Silvestri transfervrij vertrekken, maar beiden komen toch al redelijk op leeftijd en een vervanger vinden zal dus ook geen probleem zijn. Succes in 2021-2022.
@MatthiCx Vergeten bij te vermelden. De contracten zijn na volgend seizoen, stond nu beetje onduidelijk. Maar ze zijn er in 2021-2022 gewoon bij
Torino FC // Seizoen 2021-22’
Carlsberg Cup 2021, Engeland
Lekker voorbereidingstornooi zeg, wat een tegenstanders! Benieuwd welke spelers Torino komen versterken. Een terugkeer van El Shaarawy naar Italië lijkt me wel interessant al weet ik niet of hij in je systeem past. Maar dat gevoel had ik in het begin bij een de transfer van Almada ook.
Goede namen op de shortlist. Denk dat Chiesa en Zaniolo niet haalbaar zijn, voor dergelijke spelers worden in de media bedragen rond zeventig miljoen euro genoemd. Gosens denk ik alleen als hij bij PSG op de tribune zit. Dominguez is een aanrader! Kan alles.
El Shaarawy terughalen zou een mooie zet zijn. Heb hem altijd een leuke speler gevonden, een meer haalbare optie voor Chiesa en Zaniolo in ieder geval.
9 JUNI 2021 // Transfernieuws
@Aron1997 @MatthiCx Stephan El Shaarawy heb ik eerder al bekeken. Maar zijn Chinese werkgever vraagt een erg hoog bedrag voor een speler met nog maar en één jarig contract. Voor deze positie is Emerson nu een betere optie. Hij is jonger en meer potentie. Maar wie weet na dit seizoen transfervrij…?
Het worden pittige wedstrijden in de Carlsberg Cup! Ideale oefenwedstrijden om het niveau op te krikken voor het komende (Europese) seizoen! Met Emerson heb je alvast een prima versterking binnen gehaald!
Ja, er is wat op til in de voorbereiding precies. Veel succes alleszins, hopen op een mooie voorbereiding. Emerson is alvast een prima aankoop voor Torino.
Emerson vind ik een sterke aankoop, de stap van Newcastle United naar de kampioen van Italië die de CL in gaat lijkt me ook erg realistisch. De teams waar je tegen gaat oefenen zijn in elk geval van CL niveau, al wordt de voorbereiding helaas vaak door het C-elftal afgewerkt is mijn ervaring.
Mooi gemaakt. Emerson heb je heel goed binnen gehaald. Geweldige speler voor Torino. Benieuwd waarmee je nog meer de CL in gaat
16 JUNI 2021 // Transfernieuws
30 JUNI 2021 // Spelerslijst Carlsberg Cup
Geweldige transfer, maar is die realistisch? Wel een heel seizoen bijna tribune gezeten. Gaat dat betekenen dat een Almada of Verschaeren gaat vertrekken? Of hoe ga je hem gebruiken?