Italiaanse oud-voetballer en is nu voetbaltrainer. Het verhaal begint na het seizoen 2019-20’.
Italiaanse oud-voetballer en is nu voetbaltrainer. Het verhaal begint na het seizoen 2019-20’.Klasse! Of je moet leuk kunnen schrijven, of goed ontwerpen; wat dat betreft een uitstekend begin!
Je hebt mij in ieder geval direct al te pakken. Hopelijk een begin van een mooi avontuur! Succes!
Ziet er gelikt uit zeg, goeiedag!
Daniele di Nardini was tot 2011 actief op de Italiaanse velden. In zijn begin jaren speelde hij bij
Piacenze Calcio, in het plaatsje met dezelfde naam: Piacenze. Op de markt worden ook Panini stickers uit de jaren 96’ verkocht. In de bak ligt niet alleen het plaatje van Alessandro Del Piero (Juventus), Edgar Davids (AC Milaan) & Javier Zanetti (Inter Milaan), maar ook die van Daniele di Nardini! Bekijk hieronder zijn eerste Panini sticker als profvoetballer.
In het volgende bericht komen we aan bij de gate van Aerporto di Parma en krijgen jullie het paspoort van Daniele di Nardini te zijn, met niet alleen zijn gegevens maar ook zijn voetbalpaspoort. Mochten er nog vragen zijn, laat ze hieronder achter.
Echt wel knap gemaakt, ben benieuwd om het te volgen!
Ziet er strak uit! Ben benieuwd
Ziet er inderdaad erg goed uit. Kijk uit naar het vervolg.
13 mei 2020, 15:49 | Aerporto Di Parma - Nadat eerder in de Italiaanse media bekend werd dat Daniele di Nardini vertrekt bij US Cremonese is hij onderweg naar zijn vliegtuig, met voor de buitenwereld een nog onbekende bestemming. Gaat hij alleen op reis, of is hij onderweg naar zijn nieuwe club? 
Ziet er weer mooi uit. Het lijkt er toch wel op dat het een buitenlands avontuur wordt. Ik wacht met spanning af!
Stiekem hoop ik op een Italiaanse club. Mooi om te zien hoe je je story neerzet vooralsnog.
Time To Say Goodbye
van Andrea Bocelli klinkt het uit de oordopjes van Daniele di Nardini is te zien in zijn Instagram storie. Ook is te lezen dat hij onderweg is naar een nieuw avontuur en hij met Alitalia op een binnenlandse vlucht stapt. Maar wat wordt de bestemming? Milaan, Rome, Turijn, Sardinië of misschien toch richting Florence? Duidelijk het vertrek naar een nieuwe club voor Di Nardini geen geheim meer is en zijn nieuwe bestemming snel bekend wordt.
Ziet er allemaal heel strak uit, lijkt me een soort cultheld die Di Nardini. Benieuwd waar hij gaat landen.
Torino lijkt mij dan de meest logische stap, Juve komt nog iets te vroeg in de carriere van Di Nardini als je het mij vraagt
14 mei 2020 | Voetbal International - Gisteren kwam in de
Italiaanse media al naar buiten dat Daniele di Nardini op weg was naar Turijn. Nu heeft ook de presentatie plaatsgevonden bij zijn nieuwe club 
Misschien heb ik het gemist maar wie gaan Europa in en degraderen/promoveren er?
.Leuke club met een aantal leuke spelers in de selectie, Belotti natuurlijk de grote blikvanger voorin.
Ik heb wel een vraag, Di Nardini was in zijn carrière een middenvelder maar wat voor middenvelder (6,8,10) en ik wel systeem speelde hij het meest. Daar opvolgend ook de vraag of hij een bepaald systeem had wat hij als manager altijd gebruikt.
Prima bestemming voor Di Nardini. Ben heel benieuwd hoe hij het transferbeleid gaat neerzetten en welke spelers hun bestemming vinden in Turijn.