Manager Story | Daniele di Nardini | Alle wegen leiden naar Rome

Ciao! Hierbij mijn allereerste Manager Story op FIFA Benelux. In deze story staat het fictieve personage Daniele di Nardini centraal. Daniele di Nardini is een :it: Italiaanse oud-voetballer en is nu voetbaltrainer. Het verhaal begint na het seizoen 2019-20’.

13 mei 2020, 12:46 | Aerporto Di Parma - Daniele di Nardini komt aan op het vliegveld in Parma, onderweg naar nog een onbekende bestemming in Italië (of daarbuiten). Na het inchecken op het vliegveld is het wachten op zijn vlucht. Wanneer hij wacht voor zijn vlucht komen ook de eerste berichten van zijn vertrek binnen bij de Italiaanse media.

In het volgende berichten komen jullie meer te weten over de voetbalgeschiedenis van Daniele di Nardini en zijn nieuwe bestemming. Mochten hier ook vragen over zijn, laat ze hieronder achter. Arrivederci!

2 likes

Klasse! Of je moet leuk kunnen schrijven, of goed ontwerpen; wat dat betreft een uitstekend begin!

1 like

Je hebt mij in ieder geval direct al te pakken. Hopelijk een begin van een mooi avontuur! Succes!

1 like

Ziet er gelikt uit zeg, goeiedag!

1 like
Terug in de tijd… Dinsdag 20 augustus 2019, 11:37 | Klein Italiaans marktje in de buurt van Florence - :it: Daniele di Nardini was tot 2011 actief op de Italiaanse velden. In zijn begin jaren speelde hij bij :soccer: Piacenze Calcio, in het plaatsje met dezelfde naam: Piacenze. Op de markt worden ook Panini stickers uit de jaren 96’ verkocht. In de bak ligt niet alleen het plaatje van Alessandro Del Piero (Juventus), Edgar Davids (AC Milaan) & Javier Zanetti (Inter Milaan), maar ook die van Daniele di Nardini! Bekijk hieronder zijn eerste Panini sticker als profvoetballer.

Panini

In het volgende bericht komen we aan bij de gate van Aerporto di Parma en krijgen jullie het paspoort van Daniele di Nardini te zijn, met niet alleen zijn gegevens maar ook zijn voetbalpaspoort. Mochten er nog vragen zijn, laat ze hieronder achter.

1 like

Echt wel knap gemaakt, ben benieuwd om het te volgen!

1 like

Ziet er strak uit! Ben benieuwd

1 like

Ziet er inderdaad erg goed uit. Kijk uit naar het vervolg.

1 like

13 mei 2020, 15:49 | Aerporto Di Parma - Nadat eerder in de Italiaanse media bekend werd dat Daniele di Nardini vertrekt bij US Cremonese is hij onderweg naar zijn vliegtuig, met voor de buitenwereld een nog onbekende bestemming. Gaat hij alleen op reis, of is hij onderweg naar zijn nieuwe club? :airplane:

In het volgende bericht verlaat Di Nardini Aerporto di Parma en vertrekt het vliegtuig naar een nog onbekende bestemming. Met het paspoort leer je Daniele di Nardini beter kennen en de jaren voor zijn trainerscarrieré. Mochten er nog vragen over zijn? Laat ze hieronder achter

Ziet er weer mooi uit. Het lijkt er toch wel op dat het een buitenlands avontuur wordt. Ik wacht met spanning af!

1 like

Stiekem hoop ik op een Italiaanse club. Mooi om te zien hoe je je story neerzet vooralsnog.

1 like
13 mei 2020, 16:12 | Aerporto Di Parma - :musical_note: Time To Say Goodbye :musical_note: van Andrea Bocelli klinkt het uit de oordopjes van Daniele di Nardini is te zien in zijn Instagram storie. Ook is te lezen dat hij onderweg is naar een nieuw avontuur en hij met Alitalia op een binnenlandse vlucht stapt. Maar wat wordt de bestemming? Milaan, Rome, Turijn, Sardinië of misschien toch richting Florence? Duidelijk het vertrek naar een nieuwe club voor Di Nardini geen geheim meer is en zijn nieuwe bestemming snel bekend wordt. :airplane:

In het volgende bericht komt Di Nardini aan op een nog onbekend vliegveld en lijkt zijn nieuwe club bekend. De presentatie van Daniele di Nardini lijkt binnen 24 uur plaats te gaan vinden. Mochten er nog vragen over zijn? Laat ze hieronder achter.

Ziet er allemaal heel strak uit, lijkt me een soort cultheld die Di Nardini. Benieuwd waar hij gaat landen.

1 like
13 mei 2020, 17:31 | La Gazette Dello Sport - De nieuwe bestemming van Daniele Di Nardini lijkt bekend. Na zijn vertrek vanaf het vliegveld in Parma is hij gespot in de aankomsthal van Aerporto di Torino in Turijn. Er lijken dus nog maar twee opties: Juventus of Torino FC :soccer:

In het volgende bericht volgt de presentatie van Daniele di Nardini en gaan we richting de voorbereiding van het seizoen 2020-21’ (In FIFA heb ik het vorige seizoen gesimuleerd, dus later meldt ik ook de gepromoveerde en gedegradeerde clubs en wie er Europa ingaan). Mochten er nog vragen over zijn? Laat ze hieronder achter.
1 like

Torino lijkt mij dan de meest logische stap, Juve komt nog iets te vroeg in de carriere van Di Nardini als je het mij vraagt

2 likes

14 mei 2020 | Voetbal International - Gisteren kwam in de :it: Italiaanse media al naar buiten dat Daniele di Nardini op weg was naar Turijn. Nu heeft ook de presentatie plaatsgevonden bij zijn nieuwe club :soccer:

Nu de club bekend is gaan we richting de voorbereiding van het seizoen 2020-21’ en is de transfermarkt weer geopend. Mochten er nog vragen over zijn? Laat ze hieronder achter.

Misschien heb ik het gemist maar wie gaan Europa in en degraderen/promoveren er?

De komst van Di Nardini betekend niet voor iedereen goed nieuws. Aflopende contracten van vijf spelers zijn afgezegd :soccer:.

Het seizoen 2019-20’ heb ik gesimuleerd op FIFA 20. Juventus is bovenaan geëindigd met 100 punten, AC Milaan eindigde op de tweede plek met 99 punten. Naast Juventus en AC Milaan gaan Inter Milaan en Lazio Roma de Champions League in.

Torino FC is op de vijfde plek geëindigd, dit betekend dat ze de Europa League ingaan. Ook AS Roma en Napoli gaan de Europa League in. Voor SPAL, Hellas Verona en Brescia is het klaar in de Serie A, zij zijn gedegradeerd. Benevento, Empoli en Chievo Verona bewandelen de omgekeerde weg en zijn gepromoveerd. Nu gaan we richting het trainingskamp en de eerste aankopen. Mochten er vragen zijn, laat ze hieronder achter.

1 like

Leuke club met een aantal leuke spelers in de selectie, Belotti natuurlijk de grote blikvanger voorin.

Ik heb wel een vraag, Di Nardini was in zijn carrière een middenvelder maar wat voor middenvelder (6,8,10) en ik wel systeem speelde hij het meest. Daar opvolgend ook de vraag of hij een bepaald systeem had wat hij als manager altijd gebruikt.

1 like

Prima bestemming voor Di Nardini. Ben heel benieuwd hoe hij het transferbeleid gaat neerzetten en welke spelers hun bestemming vinden in Turijn.

1 like