Geweldige aankoop en geweldige uitslagen. Ga zo door
Goede uitslag tegen Cagliari. Wel gek om te zien dat ze Götze huren. Mja, welkom bij het realisme van career mode.
Zeer forse uitslagen in de competitie zeg, als je dat volhoudt zit een nieuwe titel er zeker in. Valencia lijkt mij een prima loting, want het had ondanks je eerste plek nog steeds een stuk lastiger gekund als ik de teams zo zie. Minchev is ook voor mij een onbekende speler, maar het viel mij wel op dat hij vaak trefzeker was de afgelopen wedstrijd. Leuk dat hij zo goed presteert.
Speelronde 20 //
Wedstrijddetails
Speelronde 20 | Zondag 16 januari | 15:00
Lecce - Torino FC 0-4 (0-3)
Opstelling Lecce // 4-4-2 | Vigorito; Calderoni (Benzar 73’), Ampadu, Nordtveit, Fiamozzi; Shakhov, Petriccione, Tachtsidis (Mancosu 73’), Falco (Pritchard 65’); Köpke, Fernández.
Opstelling Torino FC // 3-5-2 | Sirigu; Bonifazi, Nkoulou, Izzo; Aina (Berenguer 61’), Zaniolo (Meïté 88’), Tonali, Baselli, Almada; Zaza, Belotti (Minchev 61’).
Scoreverloop //
0-1 Baselli 5’
0-2 Belotti 17’
0-3 Zaza 40’
0-4 Belotti 53’
Tussenstand Serie A //
Speelronde 21 //
Wedstrijddetails
Speelronde 21 | Zaterdag 22 januari | 18:00
Torino FC – Chievo Verona 7-0 (4-0)
Opstelling Torino FC // 3-5-2 | Sirigu; Kjær, Lyanco, Izzo; Emerson, Zaniolo (Lukic 85’), Tonali, Verschaeren, Di Silvestri (Berenguer 63’); Almada, Belotti (Minchev 63’).
Opstelling Chievo Verona // 4-4-2 | Semper; Okoroji, Barba, Bennett, Casas; Obi (Ivan 90’), Garritano, Moncayola, Pucciarelli (Ongenda 63’); Nmecha, Rodríguez.
Scoreverloop //
1-0 Almada 3’
2-0 Belotti 20’
3-0 Belotti 29’
4-0 Almada 38’
5-0 Minchev 71’
6-0 Berenguer 73’
7-0 Almada 84’
Doelpuntenmakers
Andrea Belotti
Simone Zaza
Thiago Almada
Martin Minchev
Nicolò Zaniolo
Daniele Baselli
Alex Berenguer
Dat noemen ze letterlijk over de tegenstanders heen walsen. Wat een monsterscores weer. Benieuwd of we op de slotdag van de transfermarkt nog een nieuwkomer gaan krijgen, maar hoe het nu allemaal draait lijkt mij dit niet echt nodig.
Wat een uitslagen weer
Kwartfinale, Coppa Italia //
Wedstrijddetails
Kwartfinale, Coppa Italia | Dinsdag 25 januari | 20:45
Torino FC – Atalanta 2-1 (1-1)
Opstelling Lecce // 3-5-2 | Carnesecchi; Kjær (Ansaldi 78’), Nkoulou, Izzo; Berenguer, Zaniolo (Meïté 75’), Tonali, Baselli, Almada; Zaza (Candellone 75’), Belotti.
Opstelling Atalanta // 3-5-2 | Berisha; Bremer, Foyth, Varnier; March (Czyborra 89’), García, de Roon, Kalu, Gómez; Muriel, Zapata.
Scoreverloop //
0-1 Gómez 42’
1-1 Belotti 45+3’
2-1 Almada 81’
Loting Coppa Italia //
Speelronde 22 //
Wedstrijddetails
Speelronde 22 | Zaterdag 29 januari | 20:45
Bologna - Torino FC 4-1 (2-0)
Opstelling Bologna // 4-5-1 | Lunin; Koné, Gigot, Gianetti, Almeida; Donsah (Schouten 72’), Domínguez, Castagne, Orsolini, Olsen; Watkins (Inglese 59’).
Opstelling Torino FC // 3-5-2 | Sirigu; Kjær (Aina 63’), Nkoulou, Izzo; Emerson, Zaniolo (Berenguer 87’), Tonali, Verschaeren, Almada; Zaza (Minchev 63’), Belotti.
Scoreverloop //
1-0 Orsolini 44’
2-0 Orsolini 45+2’
3-0 Inglese 63’
3-1 Belotti 68’
4-1 Castagne 90+3’
DEADLINE DAY
Topdeals
Riccardo Orsolini | Bologna | Torino FC* |
---|---|---|
Donny van de Beek | Ajax | Bayern München* |
Marco Bizot | AZ | Leicester City* |
Yeray | Leicester City | Napoli |
Mitchell Dijks | Bologna | Preston |
Joakim Mæhle | Celta Vigo | Manchester City |
Gonzalo Higuaín | Valencia CF | Stade Rennes* |
Mario Götze | Manchester City | Cagliari |
Thorgan Hazard | Borussia Dortmund | Lazio Roma |
Hecor Bellarin | Hertha BSC | Arsenal |
Stefan de Vrij | Inter Milan | Valencia CF |
Harry Maguire | Manchester United | PSG |
Gabriel Martinelli | Arsenal | Fiorentina |
Fikayo Tomori | Chelsea | Real Sociedad |
Benjamin Pavard | Bayern München | Real Madrid |
Robert Lewandowski | Bayern München | Manchester City |
Elseid Hysaj | West Ham United | AS Roma |
Circo Immobile | Real Madrid | Borussia Dortmund |
Radja Nainggolan | Internazionale | FC Schalke 04 |
Mats Hummels | Borussia Dortmund | Manchester United |
Dayot Upamecano | AS Roma | Leicester City |
Joe Gomez | Valencia CF | Liverpool |
Sergi Roberto | Juventus | FC Barcelona |
Victor Lindelöf | AS Roma | Manchester United |
*De transfer is komende zomer omdat ze transfervrij zijn.
Pfff een flinke nederlaag zeg…nu weer herpakken
Ja dat doet wel pijn inderdaad… Zeker omdat je nieuwe aankoop van volgend seizoen er twee zelf binnenlegt. Laat ons hopen dat je volgend seizoen veel plezier aan hem beleeft.
Mooie overwinning in de Coppa maar een flinke nederlaag tegen Bologna zeg
grootste nederlaag van Di Nardini tot nu toe? Orsilini bewijst in elk geval dat je de goede keuze hebt gemaakt hem op te pikken.
Het kan nooit twee seizoen lang goed blijven gaan voor Di Nardini haha. Als goed is was dit de derde nederlaag. Vorig jaar tegen Getafe in de voorbereiding, tegen FC Barcelona in de Super Cup en nu Bologna.
Na alle ruime en dikke overwinningen ineens een forse nederlaag. Kan gebeuren natuurlijk en verwacht ook niet dat het verdere gevolgen zal hebben op de ploeg. Wel mooi dat je aankoop zijn kwaliteiten in elk geval alvast laat zien.
Echt een vreselijk gevoel he het moment je beseft dat je op het verkeerde hebt opgeslagen. Erg jammer wel hopelijk duikt de succestrainer ergens anders weer op.
Ja dat is inderdaad echt jammer, zeker omdat je zo goed bezig was en ik heb je story altijd graag gevolgd. Zeer spijtig, was naar mijn gevoel de beste story op grafisch vlak tot nu toe en ook tekstueel zat het telkens prima mekaar. Hopelijk begin je weer een nieuwe story wanneer de tijd rijp is.
Heel erg jammer zonde om op deze manier je carrière stop te moeten zetten. Je vraagt je eigenlijk af waarom het niet mogelijk is om je carrières in een soort cloud op te slaan, dit zou toch makkelijk moeten kunnen zou ik denken.
Heel erg jammer dit!
Oh vreselijk. Ik raad je aan om in het vervolg twee saves te nemen. Heb ook eens eerder gehad dat ik een andere carriere er over heen zetten, tot mijn spijt.
Erg zonde dat je story op deze manier tot een einde moet komen.
Je hebt een erg mooie verhaallijn weten neer te zetten met interessante en erg mooie stukjes. Ik heb je story met veel plezier gevolg en hoop dat je snel weer terug bent met iets nieuws.