Manager Story | FC Twente | Clarence Seedorf

#1
1 like

Goede spoiler. Ben benieuwd of hij aan de slag gaat als manager of als directielid. Ik houd het nauwlettend in de gaten

1 like

Originele keuze. Ben benieuwd wat je er van gaat maken met m’n clubie! :wink:

1 like

Leuke club met een leuke manager. Denk dat dit wel eens heel leuk uit kan gaan pakken. Succes!

1 like

Bedankt voor de reacties. Bij deze de presentatie van Clarence Seedorf in De Grolsche Veste.

#2

In het volgende stukje zal er een oude bekende terugkeren in Enschede als speler. Wie dat is, is voor jullie nog even gissen :wink:

Leuke combinatie met trainer en club, beide zijn uit op revanche. Benieuwd wie er terugkeert.

1 like

Denk een mooie stap voor Clarence Seedorf. Ik zit zelf te denken aan spelers als Roberto Rosales, Bryan Ruiz of een Miroslav Stoch of iets dergelijks. Toch smaakmakers geweest in de glorietijd van de Tukkers. Ook zou een speler als Chadli een mooie verrassing zijn, alleen in hij net getransfereerd naar Basaksehir. Ik laat me verrassen!

1 like

Mooie stap, inderdaad benieuwd naar de transfers de namen van @robin-vg komen bij mij ook weer naar boven. Wat een seizoen was dat 09-10 of zou het dan toch Rajkovic worden als defensieve versterking. Ben benieuwd naar het vervolg van Seedorf

1 like

Bedankt voor de reacties. Niemand heeft de speler goed geraden (zaten wel enkele goede opties tussen voor in de toekomst). Hier dan onze nieuwste en laatste toevoeging aan het team.

#3

De Marrokaanse international komt voor een bedrag van één miljoen euro over van Al Ittihad en zal ook meteen de laatste transfer van FC Twente zijn deze zomer. El Ahmadi heeft een contract getekend tot het eind van het seizoen. De Gouden Schoen winnaar van 2017 speelde tussen 2004 en 2008 ook al 90 wedstrijden voor de hoofdmacht van de Tukkers.

1 like

Leuk dat El Ahmadi terugkeert, wel een beetje een oud middenveld zo met hem en Brama. Ben benieuwd hoe het uit gaat pakken, leuk idee met Seedorf in Enschede!

1 like

Mooie rentree voor El Ahmadi. Heb het altijd een leuke speler gevonden. Goed voor de ervaring in de ploeg natuurlijk. Overigens is Seedorf een topfiguur om een carrière mee te beginnen.

1 like

Bedankt voor de reacties. @db1512, Roemeratoe zal het blok gaan vormen met El Ahmadi, waardoor Brama de bank mag gaan verwarmen. Zal de volgende keer even de volledige opstelling posten om het te verduidelijken. Dan is er nu de eerste wedstrijd van het seizoen gespeeld tegen SC Heerenveen.

#4

#4

Wedstrijden

Eredivisie, speelronde 1
SC Heerenveen 2-3 FC Twente
15’ 0-1 Danilo (H. Dervisoglu)
33’ 1-1 O. Batista Meier
45’ 1-2 H. Dervisoglu (Q. Menig)
61’ 2-2 H. Veerman
88’ 2-3 L. Ilic (Q. Menig)

In het volgende stukje spelen we tegen VVV-Venlo en is er nieuws over Joël Drommel.

Danilo is ook in jouw carrière direct los, prima spits voor de Eredivisie in ieder geval. Mooi dat El Ahmadi terug is maar misschien ook wel wat zonde doordat je Brama nu op de bank moet zetten, toch wel een van de uitblinkers in real life voor Twente op het moment.

1 like

Originele aankoop met El Ahmadi. Ook een uitstekend resultaat tegen Heerenveen. Prima begin voor Seedorf zo.

1 like

Leuk om te zien dat El Ahmadi terug is in Enschede. Prima overwinning tegen Heerenveen !

1 like

Bedankt voor de reacties. @db1512 het probleem met Brama is zijn lage snelheid. In wedstrijden met een hoog tempo lijkt hij me niet snel genoeg in een 4-4-2 systeem. Mochten we verdedigender gaan spelen is hij uiteraard wel een goede optie. Dan is er nu nieuws over doelman Joël Drommel.

#5

Ook is er gespeeld tegen VVV-Venlo en Willem II.

Wedstrijden

Eredivisie, speelronde 2
FC Twente 1-1 VVV-Venlo
12’ 0-1 J. John
90’ 1-1 L. Lamprou (G. Roemeratoe)

Eredivisie, speelronde 3
Willem II 1-1 FC Twente
11’ 0-1 Q. Menig (G. Roemeratoe)
75’ 1-1 V. Pavlidis

Bij deze ook de beoogde opstelling op dit moment.

Opstelling


Note: Dervisoglu speelt als een valse spits, terwijl Danilo meer achter de linies kruipt.

In de volgende update zuller er drie ex-spelers terugkeren, maar niet als speler. Wat wel, wordt dan duidelijk :wink:

Mooi en informatief stukje weer. Ook leuk dat we de opstelling van Seedorf eens te zien krijgen. Benieuwd wie je gaat terughalen overigens.