Manager Story I Legends never die

Geen idee, het is vooral als ik een andere ploeg heb dat ik hazard altijd in de top 3 topscorers tegen kom

Heb hetzelfde, vind het op FIFA geen fijne speler. Heb hem in mijn Madrid carrière ook verkocht, ruimte maken voor een andere wereldster :wink:

@Aron1997 @db1512 gelukkig is Mbappé direct in vorm :slight_smile:

Radu opvolger van Courtois? Je bedoelt voor in de toekomst dan? Als je echt naar een jonge vervanger zoekt die het direct kan zou ik Donnarumma aanstippen als topkandidaat? Toch?

@Aron1997 het enige wat ik kan zeggen dat nog niets rond is en dat we nog druk aan het scouten zijn

1 like

Dan heb je wel De Ligt, Håland enMbappé, maar het is niet overtuigend; met name defensief laat het veel steken vallen. Qua tegendoelpunten zit Real op een niveau van rond de zevende/achtste plek. Matig. As je nog een jaar verdergaat zou ik vooral investeren in je verdediging, óf de spelopvatting.

@D5981 de verdediging is zeker een linie waar ik mij wil versterken :slight_smile:

Door een fout van mij (of van EA, wie zal het zeggen) is mijn game blijkbaar niet gesaved (terwijl ik dat zeker weten wel heb gedaan). Hoe dan ook ik heb geen zin om al die wedstrijd opnieuw te gaan spelen en het halve seizoen opnieuw te posten. Verwacht van mij in de loop van volgende week met een nieuw verhaal.

Je carriere wordt toch automatisch opgeslagen na iedere wedstrijd? Of heb je nog andere carrieres die je tegelijk speelt? Ik zou de wedstrijden simuleren om op ongeveer dezelfde eindstand te komen en dan gewoon doorgaan in het volgende seizoen.

@falonso had gekund, echter ik was hier zo geirriteerd door dat ik alle updates meteen verwijderd heb…