Manager Story I Legends never die

1 like

Mooi; ook ik moet een persoonlijke reden hebben om met een bepaalde club aan de slag te kunnen gaan. Anders houd ik het niet lang vol. Hopelijk jij wel met deze, succes.

@D5981 ik had liever gehad dat hij er nog was, maar als leven lijden wordt houdt het snel op
1 like
1 like
Als je wat langer naar die foto van De Ligt kijkt, zou je zweren dat het beweegt (optisch bedrog?).
De Ligt heb ik, vreemd genoeg, altijd eerder naar Real zien gaan dan naar Barça. Een soort nieuwe Sergio Ramos, die kwam ook van een andere club (Sevilla, meen ik?) en bleef vervolgens ik weet niet hoe lang. Dat zie ik ook met De Ligt: de volgende club wordt zijn ‘blijvertje’ en ergens denk ik aan Real.
In mijn optiek, goede en reële transfer.
@D5981 het zal optisch bedrog zijn…

In verband met vakantie de komende week geen updates

1 like
1 like

Veel grote transfers in Madrid, je hebt nu De Ligt en Haaland en daar komen Mbappé en Theo bij? Heb je voor Kroos ook een vervanger gehaald?

@db1512 Enkel de transfer van Mbappé is bevestigd. De transfer van Theo zijn voorlopig niets meer dan geruchten. Voor Kroos heb ik niet direct een vervanger gehaald

Geen slechte resultaten, Barça laat zo te zien ook voldoende punten liggen. Mooi ook dat Hazard het bij jou wel laat zien!

In mijn la liga carrières scoort hazard ieder seizoen meer dan 20 goals :grinning_face_with_smiling_eyes:

@db1512 Hazard lijkt bij mij echter zijn draai niet te kunnen vinden. Jammer want het is een geweldige speler

@Aron1997 hoe krijg je dat voor elkaar :slight_smile: ?

1 like