Manager Story I The Challenge

Hoewel het een gek gegeven is; Pirlo aan het roer bij Feyenoord, vind ik de challenge een goed idee. Jammer dat je Geertruida en Szymánski kwijt bent, al heb je er veel voor gevangen. Een prima seizoensstart ook, met zes uit twee. Leuk dat Paixão het meteen goed doet. Hoe ziet je basis er nu uit?

@Jesse ik heb er lang over na zitten te denken met welke club ik in de Eredivisie zou beginnen. Het feit dat Pirlo, in mijn ogen, er zeer mannelijk uit ziet heb ik besloten om met Feyenoord te beginnen. Hoe het elftal er precies uit zag, durf ik niet met zekerheid te zeggen. Ik had deze update al een poos geleden gemaakt.

Mooi kampioenschap! Ben benieuwd hoe jouw selectie en vooral elftal er nu uitziet, aangezien je veel spelers kwijtgeraakt bent maar ook wat heerlijke spelers teruggehaald hebt.

@Jesse het punt is dat ik al een paar seizoenen verder ben (en bij een andere club). Daarom kan ik niet meer na gaan wat mijn selectie was op dit moment

Ah okee duidelijk. Ben benieuwd naar welke club je dan zo gaat, haha. Welk seizoen ben je nu in jefifa carrière ?

@Jesse als je het niet erg vindt, laat ik mijn volgende club nog in het midden. Ik zit nu in mijn vierde seizoen

1 like