de loting van de Champions League!
1
de loting van de Champions League!
1
Héél strak gemaakt! Mooi om te zien. En wat een loting, joh. Enerzijds zijn dat topwedstrijden, anderzijds zeer lastig om verder te geraken.
Overigens Vitik ook een mooie versterking voor het team. Zelf ook al eens naar gekeken om te halen.
@Begiristain @D5981 Kansloos hopen we zeker niet te zijn, bedankt voor de reacties! Nog geen geweldige start van het nieuwe seizoen tot dusver..
Feyenoord alvast even laten zien hoe je wint in Istanboel
Keurig resultaat: nu winnen tegen Shakhtar en PSV, allicht een puntje in de overige thuiswedstrijd tegen Sociedad, dan heb je al 10 punten. Ieder puntje in een uitwedstrijd is een bonus.
Mooie start! De Turkse ploegen zijn vaak te verslaan, maar vergeet niet de individuele kwaliteit die er wel kán staan op momenten dat het moet. Ook nu versterken de clubs zich behoorlijk.
@D5981 @Begiristain Dank voor de reacties, een goed begin dus in de Champions League dus voor Feyenoord :).
In de Eredivisie pakt Feyenoord de draad weer op..
Zo dat was deze manager story, helaas voor deze novelle heb ik weer andere plannen met mijn modded FIFA 16. Ik ga nu werken aan het nieuwe 25/26 seizoen en kom dan weer zeker terug met een nieuw novelle, tot dan
Bedankt voor de tijd en effort die je er in hebt gestopt! Denk voor iedereen een mooie story om te volgen! Kijk uit naar de volgende.