Tijd om het Novelle/Story gedeelte weer eens nieuw leven in te blazen. Ik vond dit altijd een van de leukere onderdelen bij forums en las altijd met veel plezier naar novelles van @D5981@MatthiCx of bijvoorbeeld @db1512 die in het verleden ook wel is hun Manager carrière deelde.
De afgelopen tijd veel gezocht naar een plek waar ik deze ‘story’ kan delen maar kwam tot de conclusie dat het story gedeelte een beetje aan het uitsterven is. Zonde want het is een leuk onderdeel. Top dat @Vlonkie182 er wel aandacht aan blijft besteden.
Hopelijk kan ik met deze story andere ook aansporen om weer een novelle te staren.
Mijn Novelle start ik met Mark van Bommel, Feyenoord is zoals in het hedendaagse waardeloos aan de eerste competitie helft wedstrijd begonnen. Brian Prikse is tijdens de Kerst ontslagen en ‘ons’ Mark neemt in het nieuwe jaar het stokje over.
Nice, dat geeft allicht motivatie om er zelf eentje te doen. Alleen dit soort novelles zijn eigenlijk alleen vol te houden, indien de rest van de community erop reageert.
Ik heb op EA answers HQ er eentje lopen. Ik ben reeds in mijn 3e seizoen, maar sinds de transitie naar EA Forums is het daar een beetje dood.
Ik ben geen fan van 010 noch van Van Bommel. Ik ben wel geinteresseerd in het verhaal: succes!
Sluit ik mij zeker weten bij aan! Mooi dat je bent begonnen en benieuwd wat het gaat brengen. Misschien een mooie samenwerking met schoonvader Bert van Marwijk, niet onbekend bij de club?
@josolympia Haha inderdaad! Was jij daar ook actief? Zonde wat er gebeurd is maar wat fijn dat Fifabenelux nog steeds dit platform bied voor Nederlandse en Belgische gamers.
@D5981 Helemaal mee eens! Ik schrijf mijn verhalen nog steeds uit eigen plezier, maar ik hoop dat we de activiteit rondom novelles hier weer wat kunnen verhogen. Misschien kunnen we op die manier ook anderen enthousiasmeren om zelf een novelle of manager story te schrijven.
Voor ik alvast de reacties krijg over hoe en waarmee ik deze manager carrière speel… Ik speel deze novelle met een verouderde fifa die ik helemaal ge mod heb naar het hedendaagse. Daarnaast heb ik honderden stadions/clubs/competities/kits en andere mods toegevoegd, en speel ik met de FIP 16 patch. Benieuwd hoe het er uit ziet of wat je er van kan verwachten. Bekijk dan even deze video.
Vooruit, genoeg gepraat! Hierbij een kleine Column en een overzicht van de Feyenoord selectie waarmee we starten.
Ja ik ook, de eerste aankopen bepalen toch vaak de wind die er gaat waaien. Hopelijk kan er nog een mooie transfersom gepakt worden, gezien beiden niet goedkoop zijn geweest.
Niet elke trainerswissel heeft meteen impact. Met het feit dat jullie nu maar enkel de competitie hebben, kan dat misschien de ommekeer inleiden om toch er nog iets van te maken met als doel een plekje in de top 3?