Manager Story | Steven Gerrard

Ik start mijn nieuwe story met Stevie G.

Ben benieuwd! Celtic lijkt mij inderdaad de grote favoriet voor de titel, maar Gerrard heeft van Rangers zeker een ploeg gemaakt om rekening mee te houden in de tijd dat hij daar nu zit. Nog één of twee jaar in Glasgow en dan de stap naar Liverpool om Klopp op te volgen zou natuurlijk het mooiste zijn met in ieder geval één titel.

1 like

@db1512 bedankt voor je reactie! De weg die jij beschrijft hoop ik ook te bewandelen met Gerrard, hopelijk gebeurt het ook ooit in het echt :slight_smile:.

De eerste transfergeruchten in Glasgow!

Iemand nog tips voor de beste upload site om je afbeelding het scherpst te plaatsen?

Ik gebruik zelf Imgur, hoe de site mijn afbeelding dan inpast is altijd weer de vraag. Afbeeldingen die vooral breed zijn pakt hij beter dan lange afbeeldingen (zie je ook bij jouw eerste post).

Mocht je een flink bedrag krijgen voor Morelos kan je je selectie misschien wel op meerdere plekken verstekken, de vraag is dan altijd wat je meer waard is. Op FIFA zal je die rode kaarten waarschijnlijk een stuk minder snel pakken, valt amper een overtreding per wedstrijd te noteren :wink:

1 like

Schitterende club voor een story en met Gerrard natuurlijk een naam van jewelste aan het roer. Heb zelf met Celtic twee of drie jaar geleden een story gedaan, dus weet nog wel iets van de Schotse competitie en vermoed daarom dus dat Gerrard op een dag wel de stap naar een andere club zal gaan maken. Succes in elk geval!

1 like

Op naar Nederland

Benieuwd hoe je invulling gaat geven aan een career story in zo’n saaie, nietszeggende competitie als de Schotse.

Interessant personage met Gerrard. Hoop dat je snel de overstap naar een meer spraakmakende competitie gaat maken.

Tip voor de toekomst, kijkende naar je Morelos artikel. Maak zinnen niet te lang. Die tweede alinea, tweede zin is veel te lang met die komma’s die je gebruikt. Punt was op zijn plaats geweest waar je de eerste komma plaatst. En voor het citaat van die zaakwaarnemer is een ‘:’ op zijn plaats ipv een ‘.’.

1 like

Bedankt voor je reactie, gelukkig zit Rangers naast de Schotse competitie ook nog in de Europa. De weg die Rangers bewandeld heeft de laatste jaren sprak mijzelf wel aan voor een story.

Jij hebt zelf in het verleden toch een Barcelona story gehad?

De eerste versterking uit deze story :slight_smile:

Een zeer leuke keuze qua club en ook het personage van Gerrard is natuurlijk fantastisch waar je heel veel mee kunt doen. Succes met Stevie G en Rangers! Toffe aanwinst trouwens.

1 like

@Jochem | AZ, Espanyol, Villarreal, AC Milan, Barcelona en Nederlands Elftal. Lange geschiedenis met career story’s gehad.

Met Gerrard binnen je club heb je aantrekkingskracht voor zo’n jonge gasten. Goed dat je daar gebruik van maakt. Eindig aan het eind vd transferperiode met een update over je selectie met posities etc. Schept voor je lezer duidelijkheid hoe je ervoor staat qua team.

Verder prima afgewerkt stuk. Let wel op 20-jarige en twintigjarige in je inleidende alinea. Zou daar uniform gaan voor twintigjarige. Bij transferbedragen eenheid benoemen (euro/pond).

1 like

Goede aankoop! Door de komst van Woodburn wordt de link met Liverpool natuurlijk nog maar eens bevestigd. Zou mooi zijn als er op termijn ook een speler de stap andersom zou kunnen maken.

1 like

Mooie aankoop en verstandige stap voor Woodburn, zou altijd nog de stap terug naar de Premier League kunnen maken als hij het in Schotland laat zien.

1 like

Bedankt voor jullie reacties!

Waar spelers komen, gaan spelers helaas ook. Gelukkig houden we er een mooi bedrag aan over.

1 like

Het gemis van Morelos ga je denk ik wel voelen, al heb je nu wel een flink bedrag om de selectie te versterken. Met die 19 miljoen euro zou je toch wel een vervanger moeten kunnen halen en daarnaast ook nog andere plekken versterken of investeren in de jeugdopleiding.

1 like

Zo’n bedrag beuren voor een speler die al 824 minuten droog staat in het enige echte potje dat ertoe doet in Schotland. Leuke statistieken verder, maar als je tegen je grootste rivaal al ruim 9 wedstrijden droog staat, doe je er niet toe m.i. Goed onderhandeld.

Goed dat je mijn feedback meteen oppakt als je het over transferbedragen hebt. In je inleiding had je de eerste zin wel af moeten kappen met een punt waar nu een komma staat.

1 like

Dank voor de reacties!

Leuk dat je het toernooi in de voorbereiding hebt weten te winnen. Leuk dat je met Standard ook een Belgische ploeg tegengekomen hebt. Veel succes in de Schotse competitie! Wel spijtig van Morelos natuurlijk.

1 like

Zonde dat Morelos vertrekt, maar je krijgt er een aardig bedrag voor. Denk ook dat hij persoonlijk een goede keuze heeft gemaakt, want Everton was mogelijk wat te hoog gegrepen. Verder mooi dat je de voorbereiding succesvol hebt afgesloten.

1 like

Dank voor reacties, de vervanger van Morelos is een Nederlander :slight_smile:.

Goede voorbereiding. Denk ook een mooie stap voor zowel Woodburn, die gewoon tekort komt voor het grote werk bij Liverpool, en een Janssen, die onder de radar speelt in Mexico en zich bij Rangers weer in de kijker kan gaan spelen voor eventueel weer een Oranje. Succes!

1 like