Manager Story | Steven Gerrard

@robin-vg Bedankt voor je reactie !

Ik ga er een beetje vaart ingooien, mijn voorraad begint een beetje vol te stromen. Ik probeer overigens op een creatieve manier de wedstrijden weer te geven in deze story, soms een wedstrijd verslag en soms ook zoals ik het hieronder heb gedaan.

De eerste overwinning is binnen :slight_smile: !

Als ik zo naar je aankopen kijk denk ik dat Rangers een prima transferperiode kent. In je eerste twee wedstrijden laat je zien dat het qua scorend vermogen wel goed lijkt te zitten, maar dat het defensief nog beter kan (het FIFA kwaaltje deze editie geloof ik). Na een gelijkspel nu een duidelijke overwinning, al zal Gerrard over het eerste half uur wel wat aan te merken hebben…:sweat_smile:

1 like

Je hebt je inderdaad prima weten te versterken. Een mooi afgetekend resultaat als je het mij vraagt. Janssen heeft meteen zijn stempel weten te drukken blijkbaar. Gerrard zal tevreden geweest zijn met zo een overwinning.

Goede overwinning en een spectaculaire Old Firm! Goed om te zien dat de aankopen tot nu toe van waarde lijken te zijn, hopelijk kunnen ze dit doortrekken.

1 like

@Ryanajax @MatthiCx @db1512 Dank voor jullie reacties!

Op de valreep toch nog een overwinning na het weggeven van een zeker lijkende voorsprong, hopelijk kan je ook defensief stappen zetten met Rangers.

1 like

@db1512 Bedankt voor je reactie !

Een pittige poule in de Europa League voor de Rangers

Dit is inderdaad wel een erg pittige groep, op papier denk ik dat alle teams beter zijn dan Rangers. Voordeel kan wellicht zijn dat je je spelers enigszins kan sparen voor de EL gezien het feit dat de tegenstand in de competitie vaak wat lager ligt.

1 like

Nog een geluk dat Defoe op het einde nog gelijkmaakt. Ziet er een match uit waarin je uiteindelijk goed weggekomen bent. Succes in de volgende wedstrijden!

Pittige Europa League groep, zal zwaar worden. Waarom heb je trouwens niet voor de ‘echte’ groep gekozen? Denk dat er met Lech Poznan, Benfica en Standaard meer uit te halen zou zijn en het is nog reëel ook. Wel jammer van het gelijkspel in de competitie.

@MatthiCx Thanks voor de reactie, goed we gekomen inderdaad…
@Ryanajax Geen idee eigenlijk, volgens mij wilde ik gewoon alles door elkaar gooien en daar kwam deze groep uit…

Moet Rangers zich nog gaan versterken nu het nog kan?

Vincent Janssen :raised_hands:t4:

1 like

Janssen toch wel een schot in de roos gebleken. Labyad richring Celtic ook niet onrealistisch of gaat hij toch weggekaapt worden door Rangers?

1 like

Mooi dat Janssen zijn carrière weer een nieuw leven lijkt in te blazen bij Rangers. Lijkt me dan ook het perfecte niveau voor hem.

@Damian @Onno Bedankt voor de reacties, de transferperiode is dicht dus er vinden geen transfers meer plaats :slight_smile:

1 like

In de competitie twee goede overwinningen, hopelijk trek je tegen Hoffenheim die lijn door!

@db1512 helaas niet…

Jammer van het verlies tegen Hoffenheim. Zeker met zo’n dubieuze strafschop een bal op de paal had er misschien meer in gezeten. Overwintering in deze groep wordt trouwens wel een lastig verhaal. Schat Leicester en Hoffenheim hoger in als Rangers en AZ is ook alles behalve een makkelijke tegenstander. Hopelijk weet Gerrard te verrassen.

Spijtig verlies tegen Hoffenheim natuurlijk, zeker door zo een ongelukkige fase. Hopelijk kun je er toch nog wat van maken om door te gaan in deze groepsfase. Natuurlijk zal dat geen gemakkelijke opgave worden.