Overzicht van FIFA 19 stadions

Vandaag heeft EA eindelijk bekend gemaakt welke stadions er in FIFA 19 zullen zitten:

Zijn er erg veel. Helaas ontbreekt Camp Nou, welke in mijn ogen toch altijd in FIFA zou moeten zitten.

Stadion van Boca Juniors ontbreekt ook…

Ze hadden overigens ook wel wat nieuwe fake stadions mogen maken. Voor de Engelse lagere divisies zijn veel stadions toch wel te groot.

Nog steeds vrij weinig leuks behalve wat we meestal al kennen. Die Spaanse stadions zijn wel motiverend om een Spaanse career mode te doen tho.

Zijn er ergens afbeeldingen te zien van de nieuwe Spaanse stadions?

@El-Loco

2 likes

Positief om te zien dat Spanje nu ook goed vertegenwoordigd is, wel treurig dat Camp Nou ontbreekt. Ook moet FIFA toch snel is werk gaan maken van monimentele stadions zoals Celtic Park of de Kuip, dit is wat mij betreft samen met de CL en EL (tegenwoordig aanwezig) toch al jaren een ernstig gemis… Wel goed om te zien dat ook het Signal Iduna park weer aanwezig is.

Mooie naam :wink: . PES heeft de licentie van Celtic park, die zien we voorlopig niet in FIFA vrees ik.

Ik vind persoonlijk Ibrox toch mooier dan Celtic Park… hopelijk pakt FIFA wel de licentie voor Ibrox!
Ik denk ook dat Eredivisie clubs het niet erg zouden vinden om hun stadions terug te zien in FIFA, gratis reclame voor hun… geen idee hoe dat precies werkt.

De Kuip is wat mij betreft ook echt een must om toe te voegen! Zou voor mij een reden zijn om een carrière met Feyenoord te beginnen.

Wie kan mij het verschil vertellen tussen het IFWC stadion en het Eastpoint stadion?