Real Madrid | A new chapter

@db1512 @Ryanajax @JjochemJ @Daniel Bedankt voor jullie reacties ! Wie weet zullen we Neymar nog terug zien in de novelle ;).

Het volgende gerucht, wie zouden jullie op goal zetten in Madrid?

Twee van zulke topkeepers in je selectie hebben is een enorme luxe. Navas heeft eigenlijk al jaren laten zien een betrouwbare keeper te zijn en heeft zijn basisplaats dik verdiend. Toch is Courtois in mijn ogen de betere keeper en ook met het oog op de toekomst een betere keuze. Ik ben benieuwd of Navas daadwerkelijk zal vertrekken.

Ook ik vind Courtois een betere keeper en zou voor hem kiezen. Overigens wel begrijpelijk als Navas bij een reserverol zijn heil ergens anders wil zoeken, zou alleen niet zo snel weten bij welke topclub hij in de basis zal staan.

Zou jammer zijn als Navas de 2 strijd verliest, maar wel te begrijpen. Courtios is jonger, maar ook gewoon de betere vd 2. Zou Navas wel begrijpen als die zijn heil elders gaat zoeken met als eis 1e keeper te worden. Ik ben benieuwd!

Courtois is in mijn ogen de beste keuze. Zonde voor Navas natuurlijk en als hij voor een vertrek kiest zou dat ook geen onverstandige keuze zijn denk ik.

@Daniel Navas is daarnaast ook al weer 31… We zullen het zien of hij de strijd aan gaat

@db1512 Chelsea zou na het vertrek van Courtois Navas wel kunnen gebruiken. Daarnaast kunnen heel wat clubs in de PL een aardige transfersom op tafel leggen deze tijd.

@JjochemJ Dan moet er natuurlijk wel een geschikte club komen. Courtois keept overigens in het echt alleen in La liga.

@Ryanajax We zullen zien wat voor keuze Xabi Alonso gaat maken ;).

Bedankt voor de reacties !

Eens met Ramos?

Sterk gemaakt! Ziet er scherp uit en mooie opmaak.

Qua basisspelers kan in mijn ogen vooral gekeken worden naar een spits en eventueel een vleugelaanvaller, daar ontbreekt het nu een beetje aan. Op de andere posities zijn ze denk ik wel aardig voorzien.

Ben het deels wel met Ramos eens, al denk ik dat met een goede spits de rust wel weer terug laat keren. Eigenlijk in alle linies staat het dan wel denk ik, een bredere bank zou ik wel kunnen begrijpen.

Ziet er mooi uit! Ben het eens met de andere dat je vooral aanvallende versterking kunt gebruiken.

Erg mooi gemaakt! Ik ben het eens met de bovenstaande reacties qua versterkingen. Ga zo door!

@Begiristain @db1512 @Ryanajax @Daniel Bedankt voor de reacties !

Wie is het eens met de oud trainer van Real Madrid?

Hij heeft een punt natuurlijk. Er zijn genoeg voorbeelden die bewijzen dat het mis kan gaan, maar ook die juist bewijzen dat het goed uit kan pakken.

Hier heeft Mourinho natuurlijk wel een punt in. Ik weet niet of Alonso al bezig is met zijn trainerscarrière want dat geeft denk ik vaak de doorslag. Guardiola en Zidane zijn ook bij het tweede elftal begonnen voordat ze Barcelona en Real Madrid onder hun hoede kregen.