Retro Manager Story | Liverpool | FIFA 06

Voor Liverpool zou het het mooiste zijn dat Steven Gerard blijft met de kennis van zijn huidige carrière, alleen te hopen op meer prijssucces.

Dat zou een stunt van een transfer zijn met de kennis van nu. Snap wel dat Chelsea interesse in hem zal hebben, maar verwacht niet dat het tot een transfer gaat komen.

Het eerste punterverlies voor Liverpool in 2005-2006

Jammer van de puntendeling tegen Portsmouth. Hopen op een overwinning in de volgende wedstrijd.

Zonde van het gelijke spel in eigen huis…

Zuur puntenverlies thuis … :unamused: Wel zalig om die “oude” foto’s terug te zien! Pure nostalgie … :star_struck:

Jammer van het puntverlies. Gerrard lijkt zich gezien zijn doelpunt niet echt bezig te houden met een transfer naar Chelsea vermoed ik :wink:

Bedankt voor de vele reacties weer !

Liverpool bij van zich af als het gaat om een mogelijke tranfer voor de aanvoerder !

En hierbij ook het programma voor de komende speelronde waarin Liverpool het opneemt tegen het Manchester Utd van Ruud van Nistelrooy en Edwin van de Sar.

Goed nieuws dat Gerrard niet verkast naar Chelsea. Succes, hopen dat Van der Sar niet de ‘0’ houd in eigen stadion.

Goed dat je Gerrard niet laat gaan. Een bepalende speler voor Liverpool en iemand die je niet kunt missen. Succes met de ‘hate game’.

Goed dat je Gerard niet laat gaan. Ben benieuwd naar de kraker tegen United.

Fijn dat Gerrard niet vertrekt, hoort ook gewoon bij Liverpool natuurlijk. Veel succes tegen United.

Gerrard moest gewoon blijven waar hij is, daar waar hij thuis hoort! Hij zal meteen van cruciaal belang zijn in The Hate Game ! Veel succes! :clap:t3:

Dank voor de Reacties !

Man Utd - Liverpool

En hierbij de uitslagen van speelronde 3

Goed dat je Manchester United hebt verslagen in de ‘hate game’. The Red Devils staan er met drie opeenvolgende nederlagen dus niet al te best voor blijkbaar.

Lekkere overwinning op United en vanuit Liverpool kant natuurlijk helemaal mooi dat ze in Manchester nog geen punten hebben.

Dank voor de reacties :slight_smile:

Liverpool vernedert Everton in eigen huis, in de volgende update de eerste Europese wedstrijd sinds de Champions League winst :slight_smile:

Wat een heerlijk resultaat tegen Everton! Maar goed dat Gerrard niet naar Chelsea is vertrokken :wink: .

In de Champions League zou je zeggen overwintering moet geen probleem worden. Maar geen idee hoe de selecties van PSV, Rangers en Betis er precies uitzien. Succes!

Dikke overwinning op de stadgenoot. De Champions League groep oogt inderdaad te doen, al sluit ik mij aan bij Lars dat ik geen enkel idee heb hoe goed die ploegen destijds waren.

Een klinkende zege tegen de stadsgenoot. Er moet zeker iets mogelijk zijn in de Champions League, mooie loting voor de volgende ronde. PSV, Rangers en Betis van over een aantal jaren weet ik ook niet juist hoe die eruitzien.