Retro Manager Story | Liverpool | FIFA 06

Omdat ik mijn laatste story helaas moest sluiten open ik een nieuwe manager story. Een aantal maanden gelden heb ik via bol.com voor de grap fifa 06 aangeschaft. Dit omdat mijn herrieneringen aan deze fifa het beste waren en ik hem nergens meer kon spelen. Nu leek het mijzelf wel een uniek idee om een retro manager story te starten. Hierbij neem ik jullie mee terug naar 2005 aan het begin van de start van de Premier League. Ik heb alle website die ik zal gebruiken van die tijd opnieuw moeten bouwen, omdat geen enkele site sinds die tijd meer hetzelfde is. Ze zullen niet allen exact hetzelfde zijn als destijds maar er wel veel van weg hebben. Enjoy!

Selectie Liverpool 2005-2006

Best grappig om dit terug te zien al lijkt het alsof ik de FIFA 06 nooit gehad heb, volgens mij ben ik bij de 07 in 2006 pas echt beginnen carrières spelen op de PS2 was toen 9 jaar

1 like

Succes, ben benieuwd hoe je dit gaat neerzetten!

1 like

Haha, ben beel benieuwd! Zeker uniek.

1 like

Zalig, bij het zien van deze beelden komen heel wat herinneringen naar boven! :grin:

Het “Rafa Benitez-tijdperk“, wat ‘n team die had in z’n Liverpool-jaren! Binnen twee seizoenen nog Torres aantrekken en dan heb je ‘n fantastisch team. Jammer dat ze in real life toen nooit ‘n prijs pakten! :dizzy_face:

Op welke console speel je dit? :blush:

1 like

Origineel concept inderdaad. Het team van Liverpool een aantal jaar terug was inderdaad ook heel leuk, Benitez was de ideale man voor hen destijds. Succes!

1 like

Ziet er veelbelovend uit. Ben benieuwd hoe je dit gaat uitwerken. Ik ga je wederom volgen!

1 like

Ziet er goed uit! Ik kan verder helaas weinig zinnigs zeggen over het Liverpool van toen, daar ben ik net iets te jong voor. :smile:

Reacties

@Aron1997 voor mij blijft het seizoen 2006 iets magisch hebben, geen idee waarom. Als ik denk aan de Nike ballen, de shirts, en de mooie stadions van die tijd blijven het voor mij mooie herinneringen.

@Lars22 Dank! Het is even schakelen, vooral met foto’s uitkiezen ect. Maar tot nu toe motiveert het mij alleen maar meer.

@Begiristain Thanks!

@Matthi9s Vergeet niet dat ze het jaar daarvoor nog wel even de Champions League wonnen he :stuck_out_tongue_winking_eye:, daarnaast won Liverpool in 2006 nog de FA Cup door West Ham te verslaan in de finale :slight_smile: ! Ik speel btw op de pc.

@MatthiCx Helemaal mee eens, jammer van de manier hoe Liverpool hem uiteindelijk liet vertrekken.

@Larsenal Thanks ! :wink:

@Ryanajax Wie weet leer je nog wat haha, zoals ik al hiervoor zei, voor mij heeft de periode 2006 iets magisch !

Nogmaals dank allemaal voor de enthousiaste reacties! Leuk om te zien dat het story-gedeelte steeds actiever aan het worden is! In deze update de voorbeschouwing op de eerste competitiewedstrijd van het seizoen. Ik wil in deze story iets meer de nadruk leggen op het spelen van wedstrijden en iets minder op de randzaken waar ik vroeger te uitgebreid op in ging in mijn carrières. Ook zal ik bij verschillende updates meerdere stukjes plaatsten in plaats van een per keer. Dat houdt de vaart er lekker in en het plezier ook! Hierbij de voorbeschouwing, niet alleen op de competitie wedstrijd, maar ook op de eerste speelronde van de Premier League 2005-2006 :slight_smile:

Nog even een vraagje: Zien jullie de afbeeldingen? Op andere websites heb ik problemen met de upload site.

1 like

Ik ook ik herinner mij wel nog de CL finale van Liverpool en Milan nog was een van mijn eerste wedstrijden dat ik ooit op tv zag ook meteen een van de mooiste al was ik toen wel voor Milan :grin:

1 like

Mooi overzicht van de eerste wedstrijden van de Premier League. Trouwens leuk om die oude namen weer eens te zien passeren.

1 like

Dit Liverpool was inderdaad al sterk, maar de jaren die er zouden op gaan volgen, waren naar mijn mening nog beter! Wat een elftal dat die op het veld konden zetten! :star_struck:

Héél leuk hoe je deze carrière aanpakt! Blijf zo verder doen, super! :clap:t3:

1 like

Mooi gemaakt. De eerste wedstrijd meteen uit naar Blackburn Rovers. Die waren volgens mij destijds best wel een lastige tegenstander thuis. Ben benieuwd of je er een overwinning kunt pakken!

1 like

Dank voor de reacties en het delen van de herinneringen!

Hierbij de eerste competitie wedstrijd en de daarbij horende stats :slight_smile:

Blackburn - Liverpool

NEXT: Tranfernieuws

Mooie overwinning tegen Blackburn Rovers. Goed dat Morientes meteen een hattrick scoort. Ga zo door!

1 like

Goede overwinning! Ook mooi gemaakt met alle informatie over andere clubs. Ben benieuwd naar het transfernieuws.

1 like

Goede overwinning en direct een hattrick!

1 like

Dank voor de reacties allen !

Gaan Chelsea en Mourinho voor een schok zorgen in Liverpool?

Logisch dat Mourinho aast op Gerrard, gewoon een topmiddenvelder en de missing link zoals er wordt beschreven.Lampard en Gerrard op hetzelfde middenveld zou natuurlijk een droom geweest zijn.

Steven Gerard zonder Liverpool. Als een vis zonder water denk ik dan :laughing:. Desondanks heeft Gerard bij Liverpool nooit een prijs gehad en misschien wordt de drang naar succes dan toch te groot, met een overstap naar het betere Chelsea als gevolg. Benieuwd naar het vervolg.