Retro Manager Story | Liverpool | FIFA 06

Succes tegen Arsenal! Een overwinning zou mooi zijn om verder uit te lopen.

1 like

Dat wordt een kraker tegen Arsenal. Hopelijk kun je de wedstrijd in je voordeel beslissen en zo een voorsprong nemen op je directe concurrent.

Dank voor de reacties :slight_smile:

Goede overwinning tegen Arsenal. Tegen Pires en Henry, waar is de tijd zeg. :sweat_smile:

Als je dan ziet waar sommige clubs uit je speelronde overzicht in de huidige tijd beland zijn…

Mooi om de oude situaties te zien!

Mooie en belangrijke overwinning op Arsenal. De uitslagen en teams zijn in deze tijd natuurlijk nauwelijks voor te stellen. Manchester City dat in eigen huis met 0-4 van Blackburn verliest, vrees dat we het nooit meer meemaken.

Geen ruime zeges in de Premier League en ook zuur van de nederlaag tegen Betis. Komt het nog goed voor jou in de Champions League? Een op negen is alles behalve een goede uitgangssituatie.

De Premier League blijft voortvarend lopen, ook al zijn de zeges wat minder ruim. De Champions League lijkt voorlopig uit te draaien op een fiasco. Ik vermoed dat drie overwinningen het enige is wat de ploeg nog kan redden.

Interessant stuk van Sky :face_with_raised_eyebrow:

Laat ons hopen dat Benitez kan aanblijven en dus koploper blijft en zich met een gelukje nog kan plaatsen in de Champions League. Ik weet niet hoe de stand er uit ziet in de poule, kan het nog voor de volgende ronde of zit er enkel nog Europa League in?

Opvallend dat Benítez op de schopstoel zit. Hoewel de prestaties in de Champions League nog tegenvallen, lijkt het mij een aparte keus om de trainer te ontslaan. De kans dat een ander vanuit zo’n positie nog overwintering afdwingt lijkt mij namelijk ook niet heel groot.

Peter Crouch :star_struck:

Goed dat je door bent in de League Cup. Crouch redt je van een eventuele uitschakeling na penalty’s natuurlijk. Ga zo door!

Mooi dat je in de slotminuten de overwinning hebt weten te pakken. Ook leuk dat uitgerekend Crouch de winnende maakt.

Wat denken jullie? Na deze wedstrijd ook gelijk de stand in de Premier League :slight_smile:

Beter team dan Newcastle, komt vast goed. Lekker koppie van Derksen, haha.

Hopelijk kan je van Newcastle winnen. Ik ben benieuwd naar de uitslag.