Speler toekomst

Speler toekomst

Dit topic zal gaan over de toekomst van spelers. Dit zal anders gaan als de topic ‘Speler gezocht’. Hier zal niet gevraagd worden welke spelers realistisch zijn voor welke club, maar wordt gevraagd welke clubs passen bij de gevraagde speler.

Dus je stelt de vraag, als je niet kan kiezen welk team je moet beginnen maar wel graag met een bepaalde speler wilt spelen. Bijvoorbeeld, ik wil graag met Vincent Janssen spelen maar welke clubs met stadion zijn geschikt om hem te halen?

Ik hoor graag of dit een goede topic is en anders wordt hij verwijderd.

Je kan in het Speler gezocht topic toch gewoon deze vraag stellen? ‘‘Naar welke club zien jullie Vincent Janssen gaan?’’ is een vraag die je daar volgens mij prima kan stellen.

Als antwoord op je vraag, ik denk dat je met bijna alle clubs uit het rechterrijtje van Engeland Janssen wel zou kunnen halen. Ik zou daarbij alleen rekening houden met welke club op dit moment een niet echt goed presterende spits heeft en dat je met Janssen toch wel het best in een systeem met vleugelspelers kan voetballen. Een Newcastle United of Crystal Palace lijkt me daar wel geschikt voor. In de Championship zou je ook naar de degradanten van afgelopen jaar kunnen kijken.

Hoe zien jullie de toekomst van Alfred Finnbogasson? Gaat hij nog een stap hogerop of blijft hij bij Augsburg?

Real Sociedad was een stap hoger en daar is hij aardig door de mand gevallen. Augsburg is een mooie club, vergelijkbaar met Heerenveen. Minder druk waar je dus mooi 1 goal per 3 duels mag maken.