Spelers maken en inzetten

Allen, goedemiddag! Ik heb een dringende vraag.
Het is mijn eerste jaar FIFA (na 20 jaar PES) en ik wil graag wat spelers creëren (b.v. Rijkaard) om vervolgens naar b.v. Bayern München te verplaatsen. Dan speel ik offline met Bayern München met Rijkaard in de basis.

Ik snap waar ik een speler kan maken, maar hoe krijg ik die in een team naar keuze? Ik kom er maar niet uit…

Hey, kun je niet kijken bij Overige teams en dan Soccer Aid.

Hi Onno,
Klopt, daar staan spelers. Maar ik wil graag met b.v. een Messi en een Pelé in 1 team spelen.
Dat lukt alleen niet… Want als ik een speler aanmaak, heb ik geen idee hoe ik die kan transfereren naar een club…

1 like

Als je een speler maakt dan kan je bij de ‘info’ (waar de leeftijd, naam, etc staat) kiezen bij welke club de speler zit. Volgens mij is daarnaast ook belangrijk dat als je een nieuwe carriere start niet kiest voor ‘‘laatste spelersselectie downloaden’’, maar kiest voor ‘‘aangepaste selectie gebruiken’’.

Het is dus wel handig om bij de instellingen eerst de laatste selecties te downloaden voordat je spelers gaan maken. Anders heeft je carriere niet de laatste transfers en ratings.

Dat zou top zijn. Dank je wel. Vanavond proberen!