Abline lijkt wel een topaankoop geworden. Hoeveel heeft hij er inmiddels inliggen?
@Begiristain hij liep 16 goals op acht wedstrijden: de negende speelronde (hierboven) was de eerste competitiewedstrijd waar hij niet wist te scoren.
Zuur, maar niet onverwacht natuurlijk. Scherp screenshot!
De Graafschap? Roda JC? Speel je met mods?
@Bundesliga nee, gewoon ingewisseld voor teams met vergelijkbare tenues: NAC werd 17e, PEC werd 18e. Dus dat werden voor dit seizoen Roda en Graafschap.
“En toen kwam ik voor een wat lastigere beslissing. We moesten de 1-0 gaan verdedigen, terwijl ik Mokio goed vond spelen en hem wilde laten staan, dus toen kwam ik op het idee om een variant uit te proberen waarop getraind is: twee controlerende middenvelders. Feitelijk een blok van zes dat verdedigt en vier vrije vogels voorin.” Dat bleek een geslaagde zet, Ajax kon het duel relatief gemakkelijk controleren tot het einde en drie zeer kostbare punten bijschrijven. “Eindelijk. We staan weer bij de beste 24, dus er lijkt plots wat perspectief te komen.”
Heerlijk om te volgen! Ben zelf ook bezig met aan Ajax carrière. Zit nu in de voorbereiding van seizoen 2 en dankzij deze story besloten om ook Abline aan te trekken als spits. Verder bevallen Gaaei, Mokio en Meerveld (ook aangetrokken en speelt op 10) mij heel erg goed.