The Journeyman | FIFA 21 Manager Story

Zoals in mijn vorige Career zullen we enkel regens en spelers gebruiken uit de eigen jeugdopleiding. Het eerste seizoen voorzie ik alvast om te scouten zodat we het tweede seizoen kunnen starten met een volledig regen elftal.

We zullen echter niet bij dezelfde ploeg blijven plakken, want ons doel is om uiteindelijk een topploeg te coachen in een van de 5 grote competities. En we zullen ook proberen de grootste prijs in het voetbal te winnen, de wereldbeker. De natie die we zullen vertegenwoordigen en tevens ook het thuisland van onze reizende coach is Noord Ierland.

Omdat dit een carrière zal zijn die zich over meerdere seizoenen zal uitstrekken, zullen we dus één match per maand zelf spelen (met uitzondering van het eerste seizoen dus).

We beginnen helemaal onderaan de ladder in de Ierse competitie met Waterford F.C. Iedere keer dat we kampioen spelen mogen we over naar de volgende stap. Indien we ontslagen worden mogen we een team uitkiezen in dezelfde groep.

Hier is een overzicht van hoe ik de competities heb ingedeeld.

Er zijn ook een paar scouting regels aan iedere stap verbonden:

Startclub: 1* 1* Scouts
Mogen scouten in: Noord-Ierland (Verplicht), Land van de competitie (Verplicht), 1 Buurland

Stap 1: 2* 2* Scouts
Mogen scouten in: Noord-Ierland (Verplicht), Land van de competitie (Verplicht), 2 Buurlanden

Stap 2: 3* 3* Scouts
Mogen scouten in: Noord-Ierland (Verplicht), Land van de competitie (Verplicht), Regio (bv Oost-Europa)

Stap 3: 4* 4* Scouts
Mogen scouten in: Noord-Ierland (Verplicht), Land van de competitie (Verplicht), Continent

Stap 3: 5* 5* Scouts
Mogen scouten in: Noord-Ierland (Verplicht), Land van de competitie (Verplicht), Geen restricties

Ik hoop om met dit systeem een leuk verhaal te creëren van een manager die op weg is naar de top!

1 like

Seizoen 1: Waterford F.C // Deel 1

Waterford F.C kiest voor de onervaren Coach Moore

1 like

I HAVE THE SAME PROBLEM !!!

J’AI LE MÊME PROBLÈME!!!

192.168.100.1 192.168.1.1