UEFA EURO 2020 | Het gehele toernooi!

UEFA EURO 2020

Geloof niet alles wat je op televisie ziet. Het échte EURO 2020© (zoals dat gespeeld wordt op FIFA 21) gaat pas binnenkort van start en jullie zijn de gelukkigen: zonder abonnementskosten krijgen jullie alle wedstrijden te zien van alle teams! Live op EA Sports TV, maar ook via Danimal Planet op YouTube!

1 like
  • Alle wedstrijden zullen worden gespeeld op legendarisch niveau met OS sliders, 9 min p/helft

  • De selecties zijn zoals opgegeven (squad-bestand is van 7 juni), minus de tot een week geleden bekende blessures. Voorbeeld: Van de Beek niet meer, Luuk de Jong nog wel bij Oranje selectie. Op een aantal rugnummers na klopt het.

  • ik zal ook een groot deel van de vriendschappelijke wedstrijden in aanloop naar EURO 2020 © spelen, daar veel teams in de MOD en anders in de originele game zitten, waaronder Nederland v Schotland en België v Kroatië, enz enz

  • Het enige waarover ik twijfel is het commentaar: mijn game staat op Engels, maar ik zou ze zelf in kunnen spreken in het Nederlands (alleen neemt dat wat meer werk in beslag bij bewerken en uploaden)

Heb je een link naar die mod? Waarschijnlijk is ze niet compatibel met de gameplaymod die ik gebruik, maar ik wil het toch even checken.

Klik hier. Ik gebruik dus de EEP 2 EURO 2020 versie.

Ik heb eigenlijk hier alle uitbreidingen met nationale teams geprobeerd. De EEP v2 EURO 2020 is de meest beperkende (slechts 24 landenteams), maar hij is compatibel met EEP v1 en dat breidt de game mooi uit met Duitse 4e niveau en Italiaanse Serie B, plus echte logo’s, tenues etc.

Deze kwam qua stadions en selecties het dichtste bij en was ook de meest stabiele. De andere mods in deze categorie willen vrij snel crashen en hebben ook achterstallige selecties, hoewel de NAC Mod het spel wel zal uitbreiden tot ik meen 117 landenteams, inclusief alle 55 UEFA federaties maar ook Curaçao. Indien ik de squads had kunnen aanpassen, had ik het kunnen samengaan met mijn Ajax career-story richting EURO 2024.

Maar bij EEP EURO 2020 zit een Squad Exchanger inbegrepen (in-game aanpassen van squads binnen een MOD kan namelijk ertoe leiden dat spel crasht, niet met de squad-exchanger). Probeer het maar en laat aub. weten of ze samengaan met Paulv2k4 mods.

1 like

OPMAAT RICHTING EURO 2020

9 van deze 12 onderstaande oefenwedstrijden hebben ook daadwerkelijk plaatsgevonden, alleen de wedstrijden met Hongarije, Slowakije en Turkije zijn fictie. Voor mij is het echter als kennismaking met alle landen, spelers, speelwijzen enz. Misschien dat ik namelijk opstellingen iets zal veranderen t.o.v. hoe het echt is gegaan. (Vandaar dat ik bewust heb gewacht tot de afloop van de groepsfase :wink: )

UEFA EURO 2020 van start

Favorieten (op basis van spelgemak in FIFA 21 EURO 2020 MOD)
:star: :star: :star:
Italië, België, Engeland, Spanje, Frankrijk, Portugal

:star: :star:
Zwitserland, Turkije, Wales, Denemarken, Nederland, Oekraine, Oostenrijk, Kroatië, Zweden, Duitsland

:star:
Rusland, Finland, Noord-Macedonië, Tsjechië, Schotland, Polen, Slowakije, Hongarije

Alright, ik heb een beetje kennisgemaakt met de teams, diverse sliderinstellingen uitgeprobeerd en ik denk dat we van start kunnen gaan.

  • Wedstrijden: 9 min p/helft. Filmpjes worden daarmee ca. 30-35 minuten in totaal.
  • Niveau: legendarisch.
  • Sliders: ik gebruik een kruising tussen de instellingen van Operation Sports en YouTuber Evasco
  • Groepsfase: tijdens de eerste 2 speelronden met ieder team één keer spelen. Tijdens de beslissende derde speelronde speel ik met het op de FIFA-ranking hoogst genoteerde team. Op het échte EURO 2020 won er namelijk geen enkel lager genoteerd team op de beslissende speeldag.
  • De wedstrijden zullen worden geüpload op mijn kanaal op YouTube
  • Op dit forum zullen alleen de hoogtepunten worden geplaatst.

Screenschot van je sliders mogelijk?

Speler & CPU identiek

UEFA EURO 2020 - MATCH #01


Groep A
Turkije - Italië (hoogtepunten)
De volledige wedstrijd is HIER

UEFA EURO 2020 - MATCH #02


Groep A
Wales - Zwitserland (hoogtepunten)
De volledige wedstrijd is HIER


Indien je de volledige wedstrijden (nog) niet kunt zien heeft dat te maken met de uploadtijd;
probeer het tussen de wedstrijden nog eens, rond 20:00

UEFA EURO 2020 - MATCH #03


BELGIË vs RUSLAND (hoogtepunten)
De volledige wedstrijd is HIER

UEFA EURO 2020 - MATCH #04


DENEMARKEN vs FINLAND (hoogtepunten)
De volledige wedstrijd is HIER