-
Alle wedstrijden zullen worden gespeeld op legendarisch niveau met OS sliders, 9 min p/helft
-
De selecties zijn zoals opgegeven (squad-bestand is van 7 juni), minus de tot een week geleden bekende blessures. Voorbeeld: Van de Beek niet meer, Luuk de Jong nog wel bij Oranje selectie. Op een aantal rugnummers na klopt het.
-
ik zal ook een groot deel van de vriendschappelijke wedstrijden in aanloop naar EURO 2020 © spelen, daar veel teams in de MOD en anders in de originele game zitten, waaronder Nederland v Schotland en België v Kroatië, enz enz
-
Het enige waarover ik twijfel is het commentaar: mijn game staat op Engels, maar ik zou ze zelf in kunnen spreken in het Nederlands (alleen neemt dat wat meer werk in beslag bij bewerken en uploaden)
Heb je een link naar die mod? Waarschijnlijk is ze niet compatibel met de gameplaymod die ik gebruik, maar ik wil het toch even checken.
Klik hier. Ik gebruik dus de EEP 2 EURO 2020 versie.
Favorieten (op basis van spelgemak in FIFA 21 EURO 2020 MOD)
Italië, België, Engeland, Spanje, Frankrijk, Portugal
Zwitserland, Turkije, Wales, Denemarken, Nederland, Oekraine, Oostenrijk, Kroatië, Zweden, Duitsland
Rusland, Finland, Noord-Macedonië, Tsjechië, Schotland, Polen, Slowakije, Hongarije
Alright, ik heb een beetje kennisgemaakt met de teams, diverse sliderinstellingen uitgeprobeerd en ik denk dat we van start kunnen gaan.
- Wedstrijden: 9 min p/helft. Filmpjes worden daarmee ca. 30-35 minuten in totaal.
- Niveau: legendarisch.
- Sliders: ik gebruik een kruising tussen de instellingen van Operation Sports en YouTuber Evasco
-
Groepsfase: tijdens de eerste 2 speelronden met ieder team één keer spelen. Tijdens de beslissende derde speelronde speel ik met het op de FIFA-ranking hoogst genoteerde team. Op het échte EURO 2020 won er namelijk geen enkel lager genoteerd team op de beslissende speeldag.
- De wedstrijden zullen worden geüpload op mijn kanaal op YouTube
- Op dit forum zullen alleen de hoogtepunten worden geplaatst.
Screenschot van je sliders mogelijk?
Groep A
Wales - Zwitserland (hoogtepunten)
De volledige wedstrijd is HIER
Indien je de volledige wedstrijden (nog) niet kunt zien heeft dat te maken met de uploadtijd;
probeer het tussen de wedstrijden nog eens, rond 20:00