Uithoudingsvermogen sinds update

Hi,

Sinds de laatste update zijn mijn spelers na ongeveer 60 a 70 minuten al helemaal vermoeid.

Ik heb het idee dat dit na de laatste update van EA is gebeurd.

Kan ik dit veranderen of terugdraaien ? Of hebben jullie een andere oplossing ?

Dit kan goed kloppen. Probeer je tactiek te veranderen, bijvoorbeeld zodat spelers niet met constant pressure spelen.

Ik kan snappen dat ea hier iets aan heb gedaan alleen wat ik nu mee maak in mijn carriere is te bizar.

Computer kan maar blijven rennen zonder al te veel energie te verliezen en een speler die een uithoudingsvermogen van 82 bij mij heeft is na 20 min helemaal gesloopt…

Komt er nog bij dat ik niet met constante druk speel

Ik heb een ander probleem sinds de update: heel het spel loopt gewoon sloom. Voor de update kon ik passen in één tijd en konden spelers de bal controleren in de richting die ik aangaf, maar sinds die update lukt dat gewoon niet meer. Spelers hebben veel meer tijd nodig om de bal onder controle te krijgen en doen dat meestal via een animatie die niet helemaal klopt. In één tijd passen kan amper nog, meestal gaat de speler tegen mijn controls in toch nog een controle proberen uit te voeren.

Al m’n spelplezier is weg, en da’s jammer want in mijn laatste carrière amuseerde ik me enorm tot aan die laatste update. Iemand een idee of het mogelijk is om terug naar een vorige versie te gaan?