Uitschakeling

Wat een onzin,je word uitgeschakeld in de groepsfase CL omdat je zogenaamd geen wedstrijdfitte spelers hebt en daarvoor moet opgeven,aan de scherpte en conditie ligt het niet.

Je moet minimaal 18 fitte selectie spelers hebben. Daarom heb ik minimaal 23 selectie spelers meestal (vaak gevuld met jeugdspelers)

Wat een mierenneukerij,dan kwam ik net vier niet fitte spelers tekort,qua scherpte,terwijl ik toch regelmatig rouleer,maar dank voor de tip.

Dus je wil zeggen dat je 14 spelers beschikbaar had? Elf basis en drie bankzitters? Dat is wel vrij ernstig toch dat de rest geblesseerd was/is? Het heeft niets met moreel of scherpte te maken.

Nergens schreef ik dat ik 14 spelers heb,ik heb een grote selectie en van de basis en-wisselspelers waren er kennelijk te weinig niet fit,ik ben nog aan het uitzoeken hoe ik de uitschakeling op deze manier kan voorkomen in de toekomst.

Ik heb niet meer dan 3 geblesseerden,ik heb die spelinstelling aangepast(blessuregevoeligheid en ernst blessure).

Dit moet wel een bug zijn want trainingen sla ik over dus iedereen heeft scherpte van rond de 50

Snap jij het nog?
Als ik drie wedstrijden in bv negen dagen speel dan sla ik ook trainingen over,zelfs hersteldagen skip ik.

Maar als goedmakertje heb ik de EL gewonnen,dat is het minste wat fifa kon doen.:grin:

Volgens mij had je een geblesseerde speler in je basis of op de bank. Die wisselen voor een fitte speler had je probleem opgelost.

Gelieve voor zulke zaken trouwens in het vervolg in het algemene topic te posten, ik vind niet dat dit een eigen topic behoeft.

Als je een geblesseerde speler in de basis hebt of op de bank dan kun je de wedstrijd niet spelen.
En als ze geblesseerd raken tijdens de wedstrijd dan nemen ze niet eens plaats op de bank.:wink:

En als jij denkt dat ik geblesseerden spelers laat staan tijdens de wedstrijd dan zit jij er flink naast.

Zo dat is duidelijke taal.

2 likes

Rustig, rustig. Ik probeer maar een verklaring en een oplossing te zoeken. Die melding heb ik zelf immers wel eens gehad, en ik heb het toen opgelost door die geschorste of geblesseerde speler voor die match uit de selectie te halen.

1 like

Excuses als ik wat ruw overkwam,ik ben ook lerende om te kijken hoe ik met eventuele bugs kan omgaan en hoe ik berichten kan versturen in die algemene topics.