Valencia CF: Opweg naar succes

Wow, @Ryanajax! Alles even doorgelezen, je blijft gaan, man! Je hebt Valencia volledig naar je hand gezet, als het resultaat tegen Liverpool wel erg ontgoochelend voor jouw team …

1 like

Jammer van de uitschakeling met die pittige nederlaag. Tegen Liverpool kan je jezelf natuurlijk niet veel verwijten. Wel flinke uithaal tegen Granada. Ik ben al benieuwd naar de laatste wedstrijd van het seizoen.

1 like

Bedankt voor jullie reacties!

De laatste wedstrijd van het seizoen is gespeeld.

Barcelona

Uitslag

Valencia-Barcelona 3-1 La Liga – Speelronde 38
23min Ben Yedder 1-0
50min Messi (Rakitic) 1-1
60min Parejo (Torres) 2-1
80min Ben Yedder (Febas) 3-1
Terecht overwinning op Barcelona waarmee de derde plek is veiliggesteld.

Bij deze ook de eindstand:

In de volgende update het laatste stukje van deze story, wat overigens niets te maken heeft met een story die ik eventueel in FIFA 21 ga starten.

Mooie afsluiter van het seizoen, prima om best of the rest te zijn!

1 like

Een mooie afsluiter inderdaad. Derde plek is zeker weer dik in orde.

1 like

Bedankt voor jullie reacties!

Bij deze het laatste stukje van de story, Moreno heeft na zijn vertrek bij Valencia een nieuwe uitdaging gevonden.

Afsluiting

De nieuwe club heeft (waarschijnlijk) niets te maken met de story die ik in FIFA 21 ga starten, maar hierover zal later meer bekend worden.

Ik wil iedereen bedanken voor de leuke reacties en het volgen van mijn story!

Mooie prestatie neergezet @Ryanajax! Fijne stukjes om te lezen en uiteindelijk is het bij elkaar een mooi verhaal geworden. Ben benieuwd naar je komende story!

1 like

Het is een zeer leuke story geweest om te volgen. Je hebt het simpelweg top aangepakt. Ben al benieuwd naar je story voor FIFA 21.

1 like

Zeer benieuwd waar je weer mee gaat komen, deze story in elk geval met heel veel plezier gelezen! Klasse!

1 like

Succes met je nieuwe story !

1 like

Benieuwd wat het gaat worden in FIFA21! Ben er van overtuigd dat je er weer iets goeds van gaat maken! :clap:t3::wink:

1 like