Volta Football

Zo, net twee matchkes Volta gespeeld, twee keer voor zaalvoetbal gekozen. Dit vind ik eigenlijk best nog wel leuk. Alleen erg moeilijk om te scoren in die kleine doelen. Ik vraag me ook af hoe de selecties daarvoor bepaald worden: ik speelde tegen Bayer Leverkusen en die speelden met Volland, Bender, Baumgartlinger en Wendell. Toch niet de meest technische voetballers.

Nog iemand Volta al geprobeerd? Bij gebrek aan up to date squads hou ik me daar nu wat mee bezig, en ik vind het leuker dan ik verwacht had…

Eigenlijk nog totaal niet. Ga het vandaag eens proberen testen. Ik amuseer mij momenteel het meeste met een carrière met KV Mechelen.

Net even gespeeld, best grappig maar ik denk wel dat het moeilijk is al die tricks onder de knie te krijgen. Aangezien ik in cm of online ook maar 5 trucjes kan uitvoeren haha. Wel leuke verhaal lijn tot nu toe, beetje aan het oefenen op die skills.

Vroeger in FIFA street oefende ik al die combinaties maar in FIFA hou ik het bij hooguit een 5 tal.

Gister me laatste uurtje er aan besteed. Vind het persoonlijk een frisse en goede toevoeging aan FIFA. Vooral het alleen kunnen besturen van je eigen speler vind ik een fijne toevoeging, zo kan ik mij net is meer inleven in de game mode. Voor alsnog ziet het er prima uit, het zo top worden als je op een pro-clubs achtige manier online zou kunnen spelen, hier ben ik nog niet van op de hoogte of dit kan.

1 like