Waar is FIFA 20 al te koop?

Zoals elk jaar dit topic gestart werd wil ik hem nu eens starten, heb jij FIFA al of weet je waar hij verkocht word? Houd ons op de hoogte in dit topic!

10 jaar geleden had dit topic al roodgloeiend gestaan. Misschien omdat de laatste jaren FIFA ook pas echt op de releasedatum wordt verkocht aangezien er een early acces is en de champions league editie.

Denk niet dat dit topic nog van toevoegende waarde zal wezen… Al een aantal jaar heeft FIFA via een EA Acces abonnement de mogelijkheid eerder te spelen, of zoals de laatste jaren een Champions en Ultimate edition om eerder toegang te krijgen. FIFA ligt met deze edities dus al in de schappen en is officieel gezien dus gewoon al te koop.

Gisteren de normale versie gehaald. Alleen drama dat je nog niet echt carrière kan spelen door alle achterstanden.

Waar heb je die gehaald?

Denk dat er ook genoeg mensen zijn die nog niet de early access gehaald hebben dus ik ben toch wel benieuwd :grin:

Kan je niet de naam geven. Weet niet of hij dan nog in problemen komt. Voorheen kregen ze dikke boetes namelijk.

Had zojuist de intertoys gebeld, ze verkopen wel de special edition al (80€, met Virgil van Dijk op de cover).
Die andere editie pas vannacht :weary:

Ja ik raad je aan om meer de overige winkels te proberen. Zag dat de AH hem ook gaat verkopen. Grote kans dat je misschien iemand via via ken?

De kans dat jij de originele FIFA 20 edition in bezit hebt (de 60 euro editie) is bijna 0 … Zoals je zelf al aangeeft staan daar toren hoge boetes op, na mijn informatie zelfs boetes die kunnen oplopen tot 100.000 euro. Er is geen winkel keten die dit er tegenwoordig nog op waagt. Verder lijkt het mij ook uiterst sterk dat je iemand kent die zijn of haar baan hier voor op t spel zou zetten. Je kunt FIFA best in huis hebben maar dan gaat het om de duurdere variant. Zoals ik al zei, de kans is bijna 0. Ik wil je niet uitmaken voor leugenaar want er zal heus 1% kans zijn dat je de waarheid spreekt, maar dat is voor mij persoonlijk te weinig.

Luister de normale editie was overal al uit. Elke eredivisie speler kreeg er al 1. Dus zo boeiend is het niet. Zat win acties. Kijk ik weet niet of die boetes er nog zijn door early release en win acties. Maar ik had hem gewoon eerder. Niet veel aan gehad door alle bugs maarja.

Met deze screen wil je bewijzen dat? Ik heb afgelopen week al trofeeën verdiend met Aces… Raad is wat, staat ook standard edition bij… Ik ga er verder geen discussie over aan. Er zijn gewoon bepaalde regels en wetten hier voor, worden die niet nageleefd riskeren winkels astronomische boetes. De kans dat winkels de standard editie dus eerder verkocht is bijna nihil. Laat maar een bonnetje zien dat jij hem wel woensdag hebt weten te bemachtigen.

Oh sorry dat wist ik niet. Dacht een bewijs voor je te hebben. Haha.
Bon heb ik niet voor je. Dus helaas moet je het met me woord doen. Of wat screen shots of een foto van de game in me hand :rofl: Maar om terug te komen op de boetes, zou best kunnen daarom zeg ik de naam ook niet. Maar het is wel zo dat tegenwoordig het spel eerder bemachtigd kan worden. Woensdag en gisteren waren er ook live events (vele ook niet van ea zelf) waar je ze kon winnen en waar alle voetballers er 1 kregen.(sommige zelfs meer) En ook bij div bedrijven krijgen de medewerkers hem ook soms al mee. Dus ik denk dat die boetes op de release van de standaard editie niet meer zo hoog en strikt zijn.

Maar boeit nu niet meer hij is nu overal uit. Veel plezier met spelen.