Waar is fifa 23 al te koop?

In vroegere tijden hadden we altijd het topic: waar is FIFA al te koop? Dus hierbij: Heb jij FIFA of weet je al waar hij wordt verkocht? Laat het iedereen weten in dit topic!

Dit topic was vroeger echt goud. Al die zaken bellen met de vraag of fifa al te koop is of op de bonnefooi langsgaan en je hart sneller kloppend als je de game in de schappen ziet liggen. Die tijden mis ik wel nu ik het spel via de ps5 digital speel.

3 likes

Zelfs al geraak je vroeger aan een fysieke versie, het is toch onmogelijk te spelen tot de release?

Fysieke editie is al te spelen. Ik zag via social media ook al enkele fysieke exemplaren uit het buitenland, waarna mensen aangaven hiermee gewoon (ook online) te kunnen spelen.

In de hoogtijdagen van FIFA Benelux bekeken tienduizenden mensen dit soort topics voor de release van een nieuwe FIFA. Stukje nostalgie :slight_smile:

4 likes

Ik heb net de preload gestart op Origin, en die geeft als releasedatum 26/09/22, 4PM CEST aan, wat dus neerkomt op maandag 16u. Een dag vroeger dan ik dacht, da’s fijn.

En kon je om 16:00 al speler? Op de playstation moest ik gewoon wachten tot middernacht. Maar dat was het wachten wel waard, al was het maar voor één potje.

Bijna. Vanaf 16u was het beschikbaar, maar ik heb toch 15 minuten nodig gehad om de anti cheat-error te omzeilen.

1 like

Heb je alleen toegang vandaag tot fifa 23 ultimate als je em hebt ge pre orderd?
of als je em vandaag haalt, heb je ook toegang?

Iemand al een fysiek exemplaar gespot in de winkel?

Nope, al hoop ik dat de winkel waar ik m’n pre-order plaatste me in de late namiddag opbelt om te zeggen dat ik m’n exemplaar mag gaan ophalen … :crossed_fingers:t3:

1 like

Geen telefoon gehad, zal dus normaal voor morgen zijn … :grin:

Update: Jajajajajajaja, telefoon gehad! :star_struck::fire::ok_hand:t3: