Welke teams de eerste wedstrijd?

Met welke teams zijn jullie van plan je eerste FIFA 19 wedstrijd te spelen?

Ik speel meestal mijn eerste wedstrijd met een nieuwe FIFA game met NAC Breda.

Weet nog niet tegen wie ik ga spelen, misschien Willem II, of een van de gepromoveerde teams, FC Emmen.

Ik hoop ieder jaar de eerste wedstrijd met Telstar te kunnen spelen, maar het zal zoals ieder jaar weer Ajax worden…

Mijn eerste wedstrijd zal Fulham - Fortuna Sittard worden. Eindelijk het stadion van mijn favoriete club Fulham in het spel en tegelijkertijd eindelijk ons Fortuna weer in de eredivisie en dus in FIFA :muscle:

1 like

Denk dat ik in het begin wel een paar potjes met Feyenoord, Juventus en Bayern München ga spelen voor ik mijn career mode begin.

Fulham en Real Betis lijken me leuke teams, zeker nu hun stadions er ook in zitten. Maar het zou ook zomaar kunnen dat ik met Anderlecht start, om al die jonge talentjes kansen te geven.

Ik speel met Atlético Madrid de voorbereidingswedstrijden die men ook in preseason speelden. Atleti speelde ondermeer tegen Arsenal, PSG, Inter, … Mooie oefenwedstrijden om me aan te passen aan FIFA19!

Mijn eerste wedstrijd speel ik altijd met club Brugge op het veld van Juventus en daarna op het veld van AC Milan.

Zoals elk jaar alles heel snel laten switchen en compleet willekeurig en exact het zelfde met de tegenstander. Vorig jaar leverde me dat een leuke clash op tussen Braga en Shaktar Donetsk

Schalke vs Dortmund, Liverpool vs Everton/Manchester United óf Athletic Bilbao vs Sociedad (wegens La Liga stadions). Mooie Derby’s! :wink: