Wolves - Carrière modus

Deel je ervaringen met je Manager- of Speler carrière van FIFA 19.

Hallo iedereen
Zoals de titel van dit topic al aan heeft ben ik van plan om een carrière met de “Wolves” te starten.
Hierbij zal ik ook voor het eerst een topic bij maken. ( dus tips voor het interessant te houden zijn zeker welkom)
Ik ga waarschijnlijk deze avond starten met de carrière.
Maar aangezien Wolverhampton al een goede selectie heeft waar ze op dit moment knap 7de mee staan in het eerste jaar terug in de premier league twijfel ik om de eerste transferperiode aan te zetten.
Wat denken jullie hiervan?
Ook omdat ze het zo goed doen in het echte leven ga ik de huidige trainer Nuno Espírito behouden in mijn carrière.
Ik probeer het ook realistisch te houden. Zo ga ik bv een jeugdscoutnetwerk in Portugal opzetten omdat de club heel wat Portugese spelers heeft en de trainer ook Portugees is.

Leuk dat je een carrière met Wolves gaat starten!

Wat ik zelf altijd doe is de eerste transferperiode uitschakelen, aangezien ik deze vaakst het onrealistisch vind. Daarnaast denk ik ook dat het bij Wolves niet echt nodig is om direct al spelers te halen, maar mocht het voor jou de carrière leuker maken moet je het zeker wel doen.

1 like

Leuk een carriere met the Wolves!
Ik zou idd ook de eerste transferperiode uitzetten om het in het begin wat realistischer te houden enz.
Is het je idee om in deze topic de Fifa carriere(s) te zetten met meer als bijna alleen de opstelling?
Dit vermoeden heb ik vanwege het 1e stukje.
Succes met Wolverhampton!

1 like

Ik heb besloten om de eerste transferperiode toch aan te zetten, omdat ik graag mijn favoriete speler een echt contract wou geven namelijk Leander Dendoncker want in het spel is hij nog geleend van Anderlecht.
Maar ik ga maar maximum 2 transfers doen.
Hiervoor heb ik de selectie doorgenomen en ik ga voor een nieuwe centrale verdediger gaan want we hebben er nu 3 namelijk Boly 27 jaar 78 alg, Coady 25 jaar 75alg en Bennett 28 jaar 73alg.
Van deze 3 wil ik graag Bennett vervangen, omdat hij toch de oudste van de 3 is en het minst hoge algemeen ik bedoel 73 algemeen op 28 jarige leeftijd in de premier league vind ik niet goed genoeg.
Maar ik weet niet door wie ik hem zou kunnen vervangen.
Hebben jullie hier suggesties voor?
Mijn doel is met de Wolves om proberen een Europees ticket te halen voor volgend seizoen Ofwel doen we dit door de premer league of we winnen de FA- cup.

Rob Holding van Arsenal 76/83
Nathan Ake van Bournemouth 80/84
Christian Kabasele van Watford 78/80
Hermoso van Espanyol 78/86

1 like

Na lang twijfelen is mijn keuze gevallen op Tarkowski.
Ik vind dat een transfer van Burnley naar Wolverhampton toch een stapje hoger op is aangezien Burnley ook meestal vecht tegen degradatie.
Ook heeft hij een game face wat natuurlijk een voordeel is.
Voor de rest zal ik geen extra transfers meer doen in deze transferperiode als er natuurlijk geen onverwachtse dingen meer gebeuren.
Binnenkort spelen we de eerste wedstrijden in de premier league.

Ik weet niet of Tarkowski naar the Wolves zou gaan maar vind het niet gek dat je zo’n transfer maakt mits je gewoon basisspeler bent natuurlijk.
Ben benieuwd naar je eerste wedstrijden!

1 like

Dat Wolves het nu goed doet betekent natuurlijk niet dat de stap van een ploeg die al een paar jaar in de PL speelt naar een promovendus een stap omhoog is. Ik denk dat Tarkowski dan ook eerder naar een ploeg als Everton zou gaan.

Jorge Mendes schijnt veel invloed te hebben bij Wolves en je zou dan ook eens kunnen kijken welke spelers hij in zijn stal heeft en of je ze naar Wolves zou kunnen halen. Wolves is er de laatste jaren wel vaker in geslaagd Portugese toptalenten te halen dus iemand als Ruben Dias zou je zomaar kunnen halen.

2 likes

Sluit mij aan bij @db1512. Vergeet ook niet dat Burnley op het begin van dit seizoen zich nog probeerde te kwalificeren voor de Europa League. Met dat in je achterhoofd is een stap naar de promovendus wel een beetje vreemd.

1 like

Akkoord dat Tarkowski niet de meeste realistische transfers is maar ik denk toch ook niet zo heel erg onrealistisch.
Ik had al geprobeerd om Ruben Dias te kopen maar hij had al een transfer gemaakt naar een andere club in mijn carrière.
Ook had ik gekeken naar Ruben Vezo een andere Portugese centrale verdediger maar hij is uitgeleend van Valencia naar Levante…
1 van deze 2 zal ik waarschijnlijk nog wel halen in de loop van mijn carrière.
Binnenkort de uitslagen van mijn eerste matchen maar hier al een kleine spoiler van de eerste match tegen Everton thuis een 0-0. In de eerste helft waren wij beter maar hadden maar 1 schot op doel en in de 2e helft was Everton beter maar zij hadden ook niet echt veel kansen op doel.

Om dan nog een keer terug te komen op Tarkowski.
Eigenlijk was ik op zoek naar een Portugese cv maar nadat de 2 die ik daarnet vernoemde niet lukten ging ik kijken in de premier league naar cv van wat mindere clubs.
Dus ik keek naar de stand in het echte leven en zag dat Burnley 1 plaats boven degradatie staat dus ging ik daar kijken maar zonder te weten dat ze eigenlijk nog mee hebben gedaan voor Europa league…

Vorig jaar sterkste seizoen ooit gehad met ik dacht een top tien notering. Burnley is een vaste ploeg in de BPL. Anderzijds kan er van alles in de PL, denk wel dat Tarkowski eerder naar de top 6 kan.