Zlatan Ibrahimovic

Best leden, het valt mij op dat Zlatan in carriere onmogelijk is te halen. Ik heb even 5 x als test een nieuwe carriere gestart om hem aan te trekken en 5 x zeggen ze dat die met pensioen gaat.

Is dit iets wat vast staat of moet ik blijven proberen?

Zal wel vast staan. Je kan hem voor je je carrière start natuurlijk bij de ploeg zetten waar je hem wilt halen, dat lost het probleem ook op.

1 like

Nadeel van Zlatan bij Ajax zetten en aangepaste selecties gebruiken is dat je spelers nog bij oude clubs ziet en/of geen gamefaces.

Maar ja het is de enige manier uiteindelijk.

Nee, als je op update selecties klikt zit hij gewoon bij het nieuwe Ajax.

1 like

Is de rest ook updated? Andere spelers transfers en ratings?

Eerst handmatig je selecties updaten en dan Zlatan verzetten lost dat probleem toch op?

1 like

Kan ook al is het wel aardig wat werk. Ik heb al Fellaini aangetrokken haha.

Ik denk dat je nog steeds niet mee bent, want het is echt amper werk. Met handmatig de nieuwe selecties updaten bedoel ik dat je naar instellingen - teammanagement - download updates gaat, dan naar instellingen - teammanagement - clubtransfers. Daar zet je Zlatan bij de ploeg waar je mee wilt starten, waarna je een carrière start met dat team. Van zodra de nieuwe updates dan downloaden cancel je dat, en dan kies je in het startscherm waar je het niveau en je valuta nog kan aanpassen voor ‘huidige selecties’.