De transfer is opzich niks mis mee maar je kan er dan uberhaupt niet mee stoppen de club te bekritiseren. Je eist dat huidige spelers hun salaris inleveren om vervolgens voor veel geld nieuwe spelers te halen.
In een paar jaar tijd is mijn sympathie voor Barca echt helemaal verdwenen. Er is met geld gesmeten en nu word er met geld gesmeten dat er niet eens is. Op de langere termijn gaat dit er nog uit komen.
Je haalt zelf al aan dat men met Torres, Fati en Dembele gewoon al drie basisspelers heeft. Waarvan er maar twee kunnen spelen. Hele bijzondere keuze. Het middenveld en zeker ook de defensie hebben eerder versterking nodig
Wát een deal voor Ajax met de transfer van Lisandro Martinez naar Manchester United. Media noemen nu vrij zeker een transfersom van minimaal 55 miljoen euro, dat middels bonussen kan oplopen tot 64 miljoen euro. Kostte 7 miljoen euro
*Ajax heeft het nu officieel op de website gezet. De bedragen zijn zelfs nog hoger. Initieel 57,37 miljoen euro, oplopend tot 67,37 miljoen euro.
Het is helaas bijna onmogelijk om over de transfers van Barcelona te praten zonder het ook over de financiën te hebben. Ik ben heel blij met de transfer, maar het is financieel een domme beslissing om op dit moment zoveel te investeren en allemaal leningen enz te sluiten, vooral net alles een beetje op een ritje leek te zijn.
Over Ajax ben ik echter wel heel enthousiast. Met Martínez verkoop je misschien wel je meest geliefde speler, maar met het geld doen ze wel grote inversteringen; Bergwijn, Wijndal, Bassey, Brobbey, Conceicão en wie weet wat nog meer. Dit is de zomer waar ik als Ajax-fan het meest enthousiast over ben sinds 2018.
Is dat niet echt ongelooflijk veel geld voor hem? Of is hij echt zo goed? Ondertussen loopt bij Man U ook Sancho nog rond, die is ook op z’n best vanop rechts.
Manchester is helemaal gek. Antony is een heerlijke straat voetballer en heeft dezelfde kwaliteit als Robben, onberekenbaar door altijd binnendoor te gaan en dan te scoren. Alleen was zijn rendement vrij laag vond ik zelf. Wel een speler waarvoor je naar het stadion komt, zeker geen 100 miljoen waard.
Ten Hag heeft met Martinez en Antony de kassa flink laten rinkelen in Amsterdam.
Nu heb ik een gekleurde mening, maar…
…het is toch echt absurd dat voor spelers als Martinez en Anthony zoveel geld neergelegd wordt? Beide worden verkocht voor bedragen alsof ze behoren tot de beste spelers op hun positie, maar zo goed zijn ze (nog?) niet. Rendement van Anthony was in Nederland al niet al te hoog, dat mijn verwachtingen niet hoog zijn. Dat United Ten Hag vrijbrief geeft voor alle transfers uit zijn bekende netwerk, kenmerkt wat mij betreft een beschamende scouting. United is ver gezonken.
Ik zit regelmatig op de tribune van Stamford Bridge maar ik begrijp niet waarom Engelse clubs zo graag de spelers uit de Eredivisie halen. Ziyech kan totaal geen potten breken en over het algemeen komen de spelers uit de Eredivisie gewoon snelheid en fysiek te kort om de volle 90 minuten mee te komen in de Premier League. Van alle “recente” transfers is Suarez de enige die echt op hoog niveau mee kon draaien in de Premier League, de rest is allemaal middelmaat en is te vroeg naar een te hoog niveau in de Premier League gegaan. Ik zie Anthony & Martinez daarom ook niet snel succesvol worden daar in Manchester.
@Spoon0612 Dit weekend gelukkig nog eens gewonnen, kans was er dat hij al buiten lag mocht hij verloren hebben. Supporters waren erg ontevreden. Nu is het wel zo dat we met heel veel blessures kampte en dat dat uiteraard niet hielp, ook dat hij moest overnemen van Wouter Vrancken die momenteel zowat de beste coach in België is is ook niet simpel.
Ik geef hem momenteel nog het voordeel van de twijfel, denk dat als de kern de komende wedstrijden terug fitter geraakt dat het wel goed moet komen.
Wat me wel opviel is dat hij het allemaal heel goed kan uitleggen
Club Brugge start met een 9/9 in de CL in een poule met Atletico Madrid, Bayer Leverkusen en Porto! 7 goals gescoord en nog geen enkele tegen. De andere clubs volgen allemaal al op 6 punten! Overwinteren in de CL lijkt al zeker.