Algemeen Voetbal Topic

Uitverkocht stadion? Er waren vele lege stoeltjes

1 like

Op papier uitverkocht zeggen ze dan, zal wel met veiligheid te maken hebben.
Zodoende had men extra plaats om in slaap te vallen van de rode duivels.

Opvallend gerucht op VI: Di Maria zou afwachten tot Barça hem een aanbieding doet :o

Hoezo verkiest Martinez Mignolet boven Casteels? Echt een raadsel voor mij

Snap ik ook niet. Recordhouder aantal wedstrijden bij Wolfsburg én aanvoerder. Terwijl Mignolet mislukt is bij Liverpool en ook in België durft flateren, vooral dan door te arrogant uit te voetballen en te hoog te staan. Prima keeper hoor, maar ik vind Casteels ook beter.

Vanmorgen Casper Nielsen gespot in Antwerpen, leek op weg naar de praktijk van Lieven Maerschalck voor medische testen. Benieuwd waar hij gaat tekenen.

Ajax wil dus voor Zierikzee gaan. Speelde qua stats bij Anderlecht goed maar volgens mij in de kleine ruimte niet bijster sterk/goed. Weten de Belgische forumleden wat meer inside info over hem?

Net andersom, toch? Erg goed in de kleine ruimte, als een soort nummer 10 in de 16 nog met pasjes strooien, maar best wel wat kansen gemist. Enorm veel flair ook, prachtige speler om naar te kijken. Moet alleen nog consistenter worden.

Ik heb er totaal geen beeld van. Vond hem bij Bayern vooral zoekende, in Belgie niets van hem vernomen dan alleen de goede statistieken

Feyenoord zou vergaande interesse hebben in het Italiaanse talent Wilfried Gnonto. Ik ken hem eigenlijk niet. Kan iemand mij vertellen of hij echt zo’n groot talent is?

Hij is een groot talent,. Hij heeft zelfs al bij Italie mee gedaan, En heeft daar ook gescoord. Als ik de clubs zie die hem willen zou het inderdaad een verrassing zijn als hij naar Feyenoord komt,. Hij zelfs zou al rond zijn met Feyenoord. Het zou ook leuk voor de eredivisie als zo speler komt.

En James Rodriguez misschien naar PSV dat zou toch óók wat zijn.

Dat klopt maar dat is toch geen spits?

Snap ik ook niet maar is al 6 jaar zo

Over Zirkzee:

In het samenspel is die zeer goed, technisch enorm onderlegd. In België vonden ze zijn stats juist te mager en vonden ze ook dat hij met het sterke lichaam hij heeft toch te weinig (lucht)duels wint als ik me niet vergis

1 like

Niet meer dan een gerucht. Brands kent hem natuurlijk uit zijn tijd bij Everton.

PSV heeft Xavi Simons voor vijf jaar vastgelegd. Ben benieuwd hoe hij het gaat doen!

1 like

Jack Wilshere (30) stopt met voetballen…

Ja, las het. Wat een potentie zat er in hem, zonde.

Wat vinden we van de transfer van Bergwijn voor 31,25 miljoen euro van Tottenham Hotspur naar Ajax? Vijfjarig contract getekend, komt uit de jeugd, 24 jaar oud.

1 like

Komt inderdaad uit de jeugd maar Trustfull wilde hem perse als buitenspeler ipv dat hij in de spits ging staan. Waardoor hij weg wilde. 30 miljoen is wel echt enorm veel geld voor Nederlandse begrippen.

Zonder nu een discussie aan te wakker over de financiële situatie van Barça dan wel andere grootmachten: wat vinden jullie van de aankoop van Raphinha? Hoewel hij het bij Leeds goed gedaan heeft en Braziliaans international is, had ik liever een ander transferbeleid gezien. De Jong schijnt verzocht te zijn te moeten vertrekken, als we de geruchten mogen geloven. Dembélé heeft alsnog zijn contract verlengd. Met Ansu Fati, Dembélé, Ferran Torres, Aubameyang, Depay en eventueel Lewandowski was er in mijn ogen al ruim keuze te over. Zeker omdat Ferran best vanaf rechts kan, als Fati op links in de basis staat. Ook de komst van Lewandowski is in principe niet essentieel, tegen wel een redelijke transfersom. Hoewel hij wel echt een kwaliteitsimpuls is.

Persoonlijk had ik liever gezien dat De Jong gewoon blijft en dat er achterin meer versterking komt en dat de huishouding beter in balans wordt gebracht.