Algemeen Voetbal Topic

Er zijn duizenden wedstrijden te zien op footballia ook wedstrijden van spelers uit de jaren 50.

Ik denk 2-4. Ajax scoort vaak, maar krijgt ook vaak doelpunten tegen, daarmee.

1 like

Veel hangt misschien wel af of Tiago mee doet of niet. Liverpool zal weer scherp zijn zoals in de eerste ontmoeting. Toen verloor men het eerste duel van Napoli, nu verloren ze van Forest. Liverpool staat er wel altijd als het moet. Ajax is defensief erg kwetsbaar en Schreuder is hard leers.

Dezelfde elf gaan spelen zoals tegen RKC. Terwijl daar pijnlijk duidelijk werd dat het zonder Blind veel beter stond. Hetzelfde als dat hij weer voor Klaassen gaat kiezen.

2 likes

Klopp heeft vandaag bevestigd dat Thiago er niet bij is morgen! Was wel erg goed in de heenwedstrijd, dus dat scheelt. Blijf echt een fan van hem.

Het is inderdaad opvallend kwetsbaar. Niet echt lekker ingespeeld voelt het. En Blind zit niet in z’n beste periode helaas. Ben benieuwd morgen!

1 like

#2 Wie is de beste speler van de 1960’s?

  • Lev Yashin
  • Eusebio
  • Garrincha
  • Pelé
  • George Best
  • Charlton, Figueroa, Suarez of iemand anders

0 stemmers

#3 Wie is de beste speler van de 1970’s?

  • Zico
  • Beckenbauer
  • Cruyff
  • Gerd Muller
  • Rivellino
  • Passarella, Neeskens, Ruud Krol, Dino Zoff

0 stemmers

Garrincha alluas het vogeltje
Aan 1 kant was hij volledig blind en had 2 misvormde benen maar zijn dribbels en goals waren legendarisch en zelfs pele zei dat hij beter was dan hem

1 like

#4 Wie is de beste speler van de 1980’s?

  • Falcao
  • Gullit
  • Maradona
  • Platini
  • Matthaus
  • Iemand anders

0 stemmers

Wat wil je hier eigenlijk mee bereiken? Is het een onderzoek of gewoon een doelloze poll? Ieder tijdperk heeft zijn eigen beste spelers en het valt gewoon niet met elkaar te vergelijken, het is een non-discussie.

3 likes

Ondertussen heeft hij de tijdperken toch verdeeld? Nu kan je op zich wel stemmen vind ik

1 like

Kijken wat anderen hun mening is. En nu is het wel per decenium, dus is het voor sommigen makkelijker.

#5 Wie is de beste speler van de 1990’s?

  • Romario
  • Baresi
  • Baggio
  • Bergkamp
  • Maldini
  • Ronaldo Nazario
  • Rivaldo

0 stemmers

Maldini gaan vergelijken met Romario of Ronaldo. Ik zie van deze hele poll de meerwaarde niet in. Stel 80% stemt op Ronaldo, wat dan nog?

1 like

Mensen die de wedstrijd van United tegen Sheriff gekeken? Hoe speelde Alejandro Garnacho? Media zijn lyrisch over hem m.b.t. deze wedstrijd.

Ronaldo is ook gewoon de beste van die gerneratie, dus is dat logisch :wink:

Wat is nou eigenlijk de bedoeling van zo nutteloos poll?.. Jaren 60 en 70. De meesten waren nog niet eens geboren. Dus ik snap je bedoelingen niet.

Er staan duizenden wedstrijden van de jaren 60 en 70 op footballia volledig te bekijken. Er is niemand die je verplicht, maar ook niemand die je verbiedt om daarnaar te kijken toch? Er zijn mensen die 20 zijn en toch heel veel historiche wedstrijden gezien hebben.

Leuk voor jou dat je daar tijd voor hebt. Ik krijg amper het huidige voetbal gezien, en dan beperk ik me nog tot Sports Late Night en Match Of The Day.

3 likes

Ik ga wat wedstrijden terug kijken van 40 jaar terug. Wat een onzin. Maar dat moet iedereen zelf weten.

1 like

Toch weer bijzonder hoe sommige clubs met geld smijten. Nottingham koopt voor 237 miljoen een nieuw elftal en staat laatste in de Premier League. Vandaag met 5-0 eraf tegen Arsenal. Zonde dat daar dan niet meer een gedegen gedachte achter zit.