Algemeen Voetbal Topic

Snap ik echt niet. Is ten eerste echt niet zijn voetbal, én hij heeft daar enorm veel concurrentie.

Maar is die concurrentie misschien niet erg op leeftijd, en de aankoop voorkomen dat hij door een andere lub word gekocht

PSV blijkt inderdaad niet onverslaanbaar.
Mooie overwinning, ondanks wellicht een penalty.
Wieffer raakt eerst de bal en daarna de enkel. Je kan em geven, ja.

Zondag kun je plek 2 veiligstellen in een rechtstreekse confrontatie tegen Twente.
Ben wel oprecht benieuwd of dit weer een traditionele downfall a la Bosz wordt.
Vind PSV (en Bosz) dit seizoen namelijk wel echt goed en stabiel.

Bizar dat de Var, Higler niet laat kijken. 100% penalty, hij raakt inderdaad de bal maar ook de speler. Hele stomme overtreding

zeker ook geel waardig, en met al geel op zak dus had invloed op de wedstrijd, lijkt me, had zeker heroverwogen moete worden.

Hahaha je kan hem geven zeg je dan. De wedstrijd was 50/50. Met een penalty en rood krijg je een totaal andere wedstrijd. Blijkbaar was dit de enige manier om PSV te verslaan. Echt een totaal belachelijke beslissing en de zoveelste in de Kuip.

Jurgen Klopp verlaat Liverpool aan het einde van dit seizoen. Verrassend! Ben benieuwd wie zijn opvolger wordt. Xabi Alonso doet het erg goed. Werd genoemd bij Real, maar Ancelotti heeft verlengd. De Zerbi natuurlijk, Gerrard zal altijd genoemd worden.

EEN ONGEKEND SPEKTAKELSTUK MET 8 GOALS :heart_eyes::soccer:| Barcelona vs Villarreal | La Liga 23/24 | Samenvatting (youtube.com)

wat een spektakel

Xavi kondigt ook nog eens zijn vertrek aan. Het is alles behalve rustig in Catalonie.

Klopp weg bij Liverpool, wat een top prestaties heeft hij geleverd. Benieuwd of hij nog elders aan de slag gaat na een rust periode

Verrassend en toch weer niet. Ben wel heel erg benieuwd wie de opvolger wordt. Wederom een kruispunt in de toekomst van de club. Zag dat Rafa Marquez (Barça B) en Thiago Motta (Bologna) voorbij kwamen als namen.

Vermeeren is dus toch Ateltico madrid gewordenn

Hoewel ik geen Liverpool supporter ben, neem ik wel mijn pet af voor wat Klopp daar heeft neergezet in zijn dienstverband

Memphis begin weer langzaamaan ritme en vorm te krijgen.
Wie moet in de spits bij Oranje?
Deze Memphis, Deze Brobbey of toch Zirkzee?

  • Brobbey
  • Memphis
  • Zirkzee
  • Dallinga
  • Weghorst
0 stemmers

Dit is volgens mij de eerste transferperiode zonder echt grote transfers. Als je de toplist ziet zijn het allemaal onbekendere/opkomende spelers.

1 like

Ja, frappant. Sommige teams hebben ook best nog wel veel gedaan, zoals Nothingham een Frankfurt, terwijl er bij erg veel helemaal niets gebeurd is. Uiteindelijk is Vermeeren misschien wel de grootste.

1 like

De winter is volgens mij ook meer voor teams in paniek, al bewonder ik az wel vaak met hun voorselecteren op de zomer

Deze week weer wat gelezen over Schalke 04. Staan gedeeld 15-17/18 in de 2. Bundesliga en op doelsaldo boven de streep. Dreigen bij degradatie hun proflicentie te verliezen door de 165 miljoen euro schuld. Wat een voorbeeld van wanbeleid. Zo’n groot stadion en achterban. Goede jeugdopleiding die onder meer Calhanoglu, Ozil, Thiaw, Demirbay, Max, Neuer, Gundogan, Fahrmann in huis heeft gehad. Nog niet zo lang geleden nog actief in de Champions League.

Goede RTG waard :wink:

1 like

Leroy Sane,

ja goede rtg idd maar werkt niet echt met dortmund voorkeur persoonlijk, maar mooi verwoord
Zwalke 04 vind ik ze de laatste jaren ook wel toepasselijk

Maar ook hsv mist al jaren de slag om promotie, wel erbij zitten, maar niet slagen