Algemeen Voetbal Topic

Leverkusen maakt gehakt van Bayern en is nu zelfs vijf punten los, wat een geweldige prestatie van Alonso. Voor Girona is het sprookje een heel eind voorbij na de 4-0 oorwassing van Real Madrid

Geweldige 1-0 en 3-0 bij Leverkusen

Het schijnt dat die Girona rechtsack in huilen is uitgebarsten, na de wedstrijd, al vermoedik dat er meer niet graag tegen vinius jr staan.

Had de beelden gezien. Vind het vrij overdreven, natuurlijk is het vervelend als je tegen over Vini staat en die dan een goal en twee assists geeft. Maar dan ga je toch niet huilen?

Heb zelf hoog gevoetbald en bijna ieder jaar tegen de jeugd van Psv gespeeld. Waren taaien potjes maar huilen kwam bij mij pas toen ik niet meer bij het eerste team mocht spelen. Ach Yan Couto moet er een les uit trekken. Girona heeft een schitterend jaar en CL ticket is haalbaar alleen is er een boel onduidelijk omdat de eigenaar dezelfde is als die van Man. city en Troyes waardoor ze nooit in dezelfde competitie mogen spelen.

Denk dat mijn cluppie prima zaken heeft gedaan tegen Roma, het maximale.
Missen 4 basisspelers, al hoewel Beelen en Wellenreuther het uitstekend opvingen.
Volgende week Timber en Santi er weer bij , dan liggen er meer kansen verwacht ik.

1 like

Wat een goals van Foden en Rashford, in zoā€™n wedstrijd, ongelofelijk.

1 like

Ik ben nu pas thuis en heb de mogelijkheid om zonder spoilers Liverpool-Man City te kijken. Wilt er iemand aangeven of het de moeite is, uiteraard zonder iets te verklappen?

Zeker de moeite waard.

1 like

Bedankt! Zal me er zometeen eens voor gaan zetten.

1 like

Heerlijke pot, bedankt!

2 likes

10 TEGEN 10 EN EEN COMEBACK IN BIZARRE KRAKER!:star_struck::scream:| Betis vs Villarreal | La Liga 23/24 | Samenvatting (youtube.com)

Wat een stel domkoppen zeg

Ha ha Georgie met een nog actieve Guram Kashia is op het ek in Duitseland

Ik zat vandaag in De Kuip voor de klassieker en kan maar Ć©Ć©n woord zeggen; Geweldig. De aartsrivaal compleet van het kastje naar de muur gespeeld, waarbij het nog erger dan 6-0 had kunnen worden. Een wedstrijd voor de eeuwigheid.

6 likes

Die hebben wij ook genoeg gehad haha. Het is voorlopig pijn leiden in Amsterdam, deze dip gaat nog wel even duren. Er zijn hooguit 5 spelers waar je op kunt bouwen. De rest is gewoon niet goed genoeg.

In mijn bak Vitesse ben al een heel jaar zoekende naar bouwstenen
al zakken isimat mirin, oroz, en hendriks mij het vaakst door het ijs.

Het is prima vertoeven hier in Eindhoven moet ik zeggen.

Ik vind vooral mooi dat ze er in Leverkeusen ook zo overdenken

Prima kwartfinaleā€™s gezien. Zo lijkt het afschaffen van uit doelpunten die dubbel tellen een goede zet. Helaas won het laffe Madrid gister, aan de andere kant was City niet goed genoeg of had het net de pech. Dortmund deed het helemaal geweldig, 2-0, 2-2 en toch nog 4-2

1 like

Real Madrid bereikt maar weer eens een Champions League finale, na een miraculeuze slotfase. Vanavond is wel weer bewezen dat een grensrechter niet moet vlaggen als er een twijfelachtige situatie is. Heel zuur voor Bayern op deze manier. Maar ik vond de verdedigende wissels ook niet best uitpakken.

1 like

Ik ben wel blij met deze finale. Liever de volksclub Dortmund dan de sportswashing van PSG en liever het charisma van Bellingham dan de onuitstaanbare eikel Tuchel. En dan hoop ik dat de underdog toch de trofee binnen haalt!

Deze halve finale deed me qua tijd verloop wel een beetje denken aan de finale van 1999, wat betreft bayern perspectief

1 like