Algemeen Voetbal Topic

Is dat zo? Ik zie het nut er niet meteen van in. De EL wordt volgens mij nu al onderbelicht, de Belgische tv toont bijvoorbeeld amper samenvattingen.

In NL wordt de EL wel uitgezonden en aardig bekeken (als er NL ploegen in zittenā€¦).
En volgens mij is het doel van die 3de competitie om o.a. de EL weer kleiner te maken (32 ipv 48 ploegen) waardoor die waarde toeneemt en het geld onder minder clubs wordt verdeeld en er met deelname dus meer valt te verdienen dan nu. Want het gat tussen CL en EL is gewoon te groot en dat gaan ze op die manier proberen te verkleinen en subtopper krijgen bij die 3de competitie iig europese ervaring.

Eerlijk is eerlijk. In de EL speelt een PSV of Ajax tegen de kampioen van Kazachstan. Dat is al niet aansprekend. Maar als groningen tegen de nr 3 van kazachstan gaat spelen betwijfel ik of er veel kijkers zijn voor die wedstrijdā€¦

Totaal nutteloos en denk dat het hele charme van het Europese bekervoetbal voor clubs zo ook minder wordt. Waarom niet gewoon minder clubs in de EL toelaten?

Het aantal teams in de EL zal bij een derde Europees toernooi dalen naar 32 teams. Ik denk echter zelf ook dat er niet veel enthousiasme zal zijn voor zoā€™n toernooi, aangezien men liever kijkt naar de allerbeste teams.

Ik zie er wel het positieve van in. Naar mijn mening ga je straks na de poulefase van het het ā€˜derde toernooiā€™ ook wedstrijden als West Ham United - Rangers of FC Utrecht - AEK Athene. Voor de subtop in Nederland is het ook beter dan vier voorrondes in de Europa League.

Hoppa! Kaarten in de pocket voor Liverpool - Chelsea in de League Cup. Nu al bizar veel zin in !

Gaaf man! De eerste keer dat je naar Anfield gaat? En ook rondleiding doen in het stadion?

Zelf probeer ik nog met een maat kaarten te regelen voor FC Barcelona - Tottenham Hotspur, maar het is even afwachten of we het allebei kunnen regelen met werk.

Nope, de derde keer inmiddels. Eerder ook naar Liverpool - Real Madrid geweest en afgelopen seizoen naar Liverpool Swansea. Ik ben zelf ook ooit in Barcelona geweest, een Champions League wedstrijd lijkt me in Camp Nou ook gaaf. Toen ik er was vond ik de sfeer nog al tegen vallen, er zaten toen vooral veel toeristen.

Gaaf Jochem ! Is nog steeds 1 van de punten op mijn bucketlist. Naar Anfield tijdens een wedstrijd van Liverpool.

Dacht vandaag even een ā€˜onbekendeā€™ toto te zetten uit verveling. Had 5 euro ingezet op een Argentijnse wedstrijd, 2 serie B wedstrijden en een wedstrijd van het derde niveau in Spanje. Denk je alles goed te hebben en 279 euro te winnen, scoort Valencia B in de 96e minuut de 0-1 waarbij ik een gelijkspel hadā€¦

Flink gescholden hier :neutral_face:

Hey jongens. Zou graag een nieuwe story maken met Dortmund deze editie. Hoe kan ik op het nieuw forum een nieuw topic starten? En zou Lucien Favre een geschikte coach zijn? Want het is toch de bedoeling om in de story grote ploegen te trainen en ik weet niet of de Zwitser pakweg Manchester City of Real Madrid zou aankunnen?

Zojuist de kaarten besteld voor dezelfde wedstrijd, ik zit echter in het uitvak. :wink:

ALLEZ ALLEZ ALLEZ!! Wat heb ik weer genoten !

Mooi potje tussen Liverpool en PSG inderdaad, knap dat ze in blessuretijd alsnog weten te winnen na de gelijkmaker van MbappƩ.

Zag net de samenvatting van Inter tegen Spurs en de Spurs lijken het toch wel aardig kwijt. Afgelopen weekend al veel fouten in de passing tegen Liverpool en nu waren ze het op het eind ook helemaal kwijt na de prachtige gelijkmaker van Icardi. Zou het gebrek aan vers bloed ze dit seizoen dan toch opbreken? Vond Kane ook niet echt een sterke indruk maken.

Nog KKD-fans hier? :slight_smile: Twente nette winst tegen Telstar :slight_smile:

Fan is een groot woord aar kom wel eens bij Sparta omdat mijn zwager Spartaan is. Gister bij Oss-Sparta, best heftig zo na al die gebeurtenissen daar. Indrukwekkend. Typische 0-0 wedstrijd als gevolg.

Ja was een lekker potje. Jammer van de uitslag. Eerste helft ging nog redelijk gelijk op maar de tweede helft was t meer eenrichtings verkeer. Al met al geen schande om van jullie te verliezen. Gefeliciteerd met de punten. Zat je er?

Helmond goed terug gekomen na de rust, jammer dat ze het niet vasthielden.

Nee, jammer genoeg nietā€¦ hoorde dat er veel FCT supporters waren (ook op het thuisvak). Maar daar ging het goed, geen problemen van wat ik heb gehoord. Zat jij er wel dan?

FC Twente hoort na mijn mening op de sloffen ook gewoon kampioen te worden in de KKD. Grotere begroting dan de favorieten voor promotie bij elkaar, zelfs een grotere begroting dan alles wat normaal voor het rechter rijtje speelt in de EDā€¦ Vind het zelf ook heel jammer dat FCT in zā€™n schaamtelijke competitie moet uitkomen, was gewoon 1 vd mooiere clubs in Nederland.