Bayern München: Die neue Generation

Bij deze ook de start van mijn nieuwe story. Ik heb er na lang twijfelen toch voor gekozen om bij mijn eerste keuze te blijven en voor Bayern München te kiezen. De Duitse topclub staat in mijn ogen voor enkele zware jaren. De oude garde zwaait langzamerhand af en hiervoor zullen vervangers van niveau, maar ook vervangers voor de toekomst aangetrokken moeten worden. Ondertussen zal op sportief gebied de focus liggen op het halen van de landstitels en het winnen van de Champions League. Hoewel ik dus ervoor kies om met een topclub te starten en dat misschien een makkelijke keuze lijkt, is de uitdaging juist om een echt topclub te blijven.

Omdat ik zelf pas volgende week FIFA 19 zal krijgen, zullen de stukjes nog niet in een rap tempo komen. Zeker omdat ik voornamelijk gefocust ben op de prestaties en gebeurtenissen in FIFA zal ik daarmee eerst moeten spelen voordat ik nieuwe stukjes kan maken. Het begin wilde ik echter alvast plaatsen!

In wie zien jullie de nieuwe trainer van Bayern München?

Goed eerste stukje! Alle trainers die genoemd worden lijken me goede namen voor het trainerschap bij Bayern. Ik heb het gevoel dat je keuze niet op Kovac zal vallen. Ik gok op Nagelsmann of Tuchel. Veel succes met je story!

1 like

De beste optie lijkt mij Löw. Echter zijn er tal van andere trainers die aan de verwachtingen zullen voldoen.

Prima stukje, ben benieuwd naar het vervolg !

1 like

Gisteren een stukje van Hoffenheim - Dortmund gezien en moet zeggen dat ik aardig onder de indruk van het spel van Hoffenheim was, wat dat betreft zou Nagelsmann weer uitstekend bij Bayern passen. Ben alleen bang dat met name mannen als Robben en Ribery het niet snel van hem accepteren als ze er naast worden gezet. Klopp, Tuchel en Löw lijken mij alledrie uitstekende kandidaten, maar ik zie eigenlijk alleen Löw komen. Klopp is nog niet klaar in Engeland en Tuchel zit natuurlijk pas net bij PSG. Ben benieuwd welke kant je op gaat met zowel je trainerskeuze als je selectie, Duitsland kent natuurlijk veel jonge talenten waardoor je genoeg keuze hebt in de eigen competitie.

1 like

Bedankt voor jullie reacties!

Wie de nieuwe trainer wordt is nog niet bekend, maar een extra optie dient zich in ieder geval aan.

In de volgende update volgt een interview met Bayern president Uli Hoeneß!

Leuk stukje, ben benieuwd waar de keuze op gaat vallen. Ik zou persoonlijk eerder voor Nagelsmann gaan, na het WK-blamage van Löw.

1 like

Julian Nagelsmann vertrekt na dit seizoen naar RB Leipzig toch? ben benieuwd… Löw lijkt mij de beste keuze, had hem na het WK overigens ook wel zien vertrekken bij de Duitse bond.

Löw lijkt me nu wel nummer één kandidaat om bij Der Rekordmeister aan de slag te gaan. Denk ook wel dat het goed uit kan pakken, hield bij het nationale team natuurlijk de vedetten van Bayern de hand boven het hoofd dus die zullen hem als trainer wel accepteren.

Het begint er nu toch wel op te lijken dat het toch Löw gaat worden. Nagelsmann zou in mijn ogen de beste keuze zijn, maar zoals Jochem al aangaf gaat hij volgend jaar naar Leipzig. Al met al lijkt Löw mij ook wel een goede keuze, mocht hij echt naar München komen.

Löw lijkt mij sowieso een goede coach voor Bayern, heeft al veel bewezen. Hopen dat hij er wat van kan maken, ik denk het wel! Zou mooi zijn als Bayern weer een keer een Europese prijs wint! :smiley:

Bedankt voor jullie reacties! @Jochem Het klopt inderdaad dat Nagelsmann na dit seizoen na Leipzig vertrekt, echter ga ik hier in mijn story wellicht geen rekening mee houden. Misschien omdat hij al na Bayern komt, maar dat wordt pas later bekend.

Nu eerst een interview met Uli Hoeneß!

In de volgende update zal duidelijk worden of Löw of Nagelsmann de nieuwe trainer van Bayern München wordt.

Overigens moet je de foto proberen te openen in een nieuw venster, ik heb geprobeerd deze volledig te laten zijn door hem uit de spoiler te halen, maar dat werkte helaas niet.

Goed interview met Hoeness en ben erg benieuwd wie de trainer gaat worden. Vind het wel mooi om te zien dat je er echt een goed bestuurders interview van hebt weten te maken waarin er zo nu en dan met mysterieuze antwoorden nog even open wordt gehouden hoe het verdere verhaal gaat lopen. Inhoudelijk erg sterk stuk, mijn complimenten!

Goed interview inderdaad. Hoeness blijft vooralsnog een beetje mysterieus over wie de nieuwe trainer gaat worden. Nu het erop lijkt dat het Nagelsmann of Löw gaat worden, gok ik voor Nagelsmann.

Hmm de beste ? Dat vraag ik mij op dit moment sterk af. Wel een voorzitter met een uitgesproken mening en ik proef misschien ook enige zelfoverschatting. Desondanks toch zeer leuk geschreven.

Bedankt voor jullie reacties en complimenten!
@Jochem Persoonlijk zou ik Bayern momenteel ook niet de beste van de wereld noemen, maar een voorzitter moet er natuurlijk wel geloof in hebben. :wink:

De nieuwe trainer van Bayern München is bekend!

Hoe denken jullie dat het hem zal vergaan in München?

Opnieuw moet je de afbeelding helemaal openen omdat hij hem maar half weergeeft. Iemand een idee hoe ik dit zou kunnen verhelpen?

Toch Löw dus. Bayern is zijn eerste echt grote klus als clubtrainer, dus zijn aanstelling is niet zonder risico’s. Toch denk ik dat hij het goed zal doen, aangezien hij ook gewoon met Duitsland naar behoren heeft gepresteerd. Ik ben benieuwd naar het vervolg!

Weet niet of Löw een trainer is die resultaat kan halen als hij iedere dag met een selectie op het veld staat, als bondscoach sta je natuurlijk veel minder vaak op het veld. Desondanks denk ik dat het wel goed uit zal pakken, hij kent de Duitse spelers ook al goed. Ben vooral benieuwd hoe je de oudere spelers als Robben en Ribery gaat vervangen.

Bedankt voor jullie reacties!

In het interview met Uli Hoeneß kwam het al naar voren, maar nu is de vervroegde komst van de nieuwe speler definitief.

Komst%20Davies

De eerste transferperiode op FIFA zal ik uitzetten, dus andere aankopen zullen pas in de winter of volgend seizoen volgen. In de volgende update volgt een overzicht van de voorbereiding, waarin één speler de absolute ster was.

Ben heel erg benieuwd naar deze jongen, ook erg vet dat hij een gameface heeft in het spel.

Ik ben benieuwd wat Davies zal laten zien bij Bayern. Ik laat me graag verrassen!