Ik had Mergim Berisha op het oog hij is 21 jaar en( 71 )ranking En zijn contract loopt na het seizoen af bij Red Bull Salzburg. Aan hem zat te denken ik heb nu Cordoba in de spits die wil ik zeker dit seizoen nog houden. Maar ik kreeg wel al aanbeidingen van clubs die hem willen en mooi bedrag rond de 15 miljoen. Maar ik hou hem dit seizoen nog. Dus ik zoek eigenlijk jonge spits met goeie Ranking die ik kan op trainen en volgend seizoen dan kan gebruiken.
Ik zal die 3 spelers eens opzoeken kijken of ik er wat aan heb. Silvia van Porto ken ik die is geloof ik 17 jaar. Dank je wel voor de tip.
Dank je wel ik zal daar ook eens op kijken. Ik heb nou 2 wedstrijden gespeeld 1 gewonnen en 1 verloren. Ben nu op het einde van de transfermarkt die gaat bijna dicht. Dus moet even wachten want ik wil nog een spits hebben haha.Ik heb een nieuwe linksback gevonden bij Antwerpen Quirynen 17 jaar (63) Ranking.
Fabio Silva Kan ik helaas niet halen hij is pas bij Porto gekomen en zal dus niet weer vertrekken. Dat zelfde telt voor Esposito (Inter) die is ook pas bij inter en wil ook niet weg. Heb ze beiden geprobeerd te huren zelfs dat niet. Mergim Berish mag niet van Salzburg weg omdat hij de belangrijk. Dan moet ik even verder zoeken naar een spits. Anders in de winterstop maar weer proberen.
Aston Villa Engeland. Ja dat lijk mij ook een leuke uitdaging. Ze zijn na jaren weer terug op het hoogste niveau. Daar zit zeker een uitdaging in. Ben erg benieuwd wat jij daar van gaat maken. Succes!
Momenteel ben ik bezig aan carrière waar ik voor het eerst naar meerdere clubs ga in één save. Ben op dit moment bezig aan mijn tiende seizoen in die save. Ik begon bij Aston Villa en won daar in het vierde seizoen de CL en was tweede geëindigd in de PL. Vervolgens de stap naar Dotmund gemaakt, waar ik twee keer landskampioen werd in drie seizoenen en één keer de CL won. Momenteel ben ik bezig aan mijn derde seizoen bij Liverpool. Ben daar in mijn eerste seizoen landskampioen geworden, verder weinig succes behaald. In die save wil ik nog graag naar Spanje of Italië.
Het leuke van zo’n carrière save is dat de jeugdspelers die ik bij Villa had nu bij de wereldtop behoren. In een ‘‘reguliere’’ kom je vrijwel nooit zo ver dat jeugdspelers +85 rated zijn. Bovendien heb ik de regen van Messi bij Liverpool. Die is pas 22 jaar en al 91 rated.
Zijn andere teams nog een beetje oké? Als in; zijn de topclubs nog steeds top, met topspelers, of is er verval? Ik merk vaak na één seizoen al dat een topploeg een sterspeler verkocht heeft, en niemand van niveau in de plaats gehaald heeft. Dat stoort me altijd enorm.
Ik zelf ben ook nog steeds er niet uit welke ploeg. Ik had 3 ploegen in mijn hoofd zitten. Alle 3 Duitse ploegen. Herta Berlijn,1. FC Köln, Schalke 04. Een van die 3 moet het worden. Maar ben er nog steeds niet uit. Engeland Daar ben ik al zo vaak geweest vandaar dat ik nou iets nieuws wil gaan proberen.
De meeste topploegen hebben een ijzerstek team. In het begin van mijn carrière zag ik dat ook erg veel. Nu zie ik wel dat clubs goede vervanging halen als ze een speler verkopen. De meeste topploegen hebben ook gewoon een ijzersterk team, met een paar uitzondering. Arsenal doet het in mijn save bijvoorbeeld erg slecht en spelen al drie seizoenen geen Europees voetbal. Dus het verschilt een beetje. Toen ik naar Dortmund ging stonden ze er heel slecht voor, met een stuk of 4 spelers in de basis die onder de 80 rated waren. Tegelijkertijd had ik ook naar Atletico gekeken en die hadden een waanzinnig team waarin iedereen boven de 87 rated was. Daarentegen zijn er ook kleinere clubs, zoals West Ham en Newcastle die opeens een goed team hebben en rond de 5e plek bungelen.
Het is toch Herta Berlijn geworden. Na lang na denken en een paar potjes gespeeld te hebben kies ik toch voor Herta BSC. Met een paar aankopen kan ik er wel iets van gaan maken met dit team de komend seizoenen!.
ik zit nu in seizoen 4 met mij psv team heb malen verkocht voor 130 miljoen had 240 miljoen budget heb ik 3 spelers van gekocht
dit is nu mij team
dm onana 86
la grimaldo 87
cv denayer 85
cv konate 84
ra dumfries 84
cm rosario 84
cam draxler 86
cam van de beek 90
lb bergwijn 88
sp rashofrd 88
rb lozano 89
Ajax S2 - begin S3 (moeilijkheidsgraad: legendarisch)
Met Ajax ben ik nu beland in S3. In het tweede seizoen hebben we de tripel gepakt (Landskampioen, KNVB Beker én de Champions League). In de Eredivisie zijn we lang de runner up geweest van PSV, nadat we slechts een enlele keer verloren hebben (PEC Zwolle thuis). Voor de rest is er slechts 4x gelijkgespeeld. Toch werden we pas op de laatste speeldag thuis tegen AZ kampioen. Zowel wij als PSV hadden evenveel punten en de boeren moesten naar Feyenoord op bezoek. Omdat ze die wedstrijd met 3-1 verloren en wij ruim wisten te winnen van AZ, mocht aanvoerder Onana de schaal in ontvangst nemen.
In de CL hadden we een redelijke groepsfase waarin in de 5e wedstrijd overwintering een feit was. Daarna werd PSG verrassend verslagen, waarna Atletico en Barcelona werden uitgeschakeld. In de finale troffen we Liverpool, waarin met 3-1 werd gewonnen.
In de KNVB Beker werd de finale met een B-elftal met 4-1 gewonnen van Feyenoord.
Seizoen 3
Nu in seizoen 3 zijn we uitstekens gestart. In de voorbereiding werd alles gewonnen en de UEFA Supercup werd met 2-1 gewonnen van Europa League-winnaar Villarreal.
Door de winst van de Champions League, werden we direct geplaatst in het hoofdtoernooi van het Miljoenenbal. Daarin zijn we gekoppeld aan Borussia Dortmund, AS Monaco en Galatasaray.
Na 3 wedstrijden staan we op 9 punten, waarmee we aan één overwinning genoeg hebben om te overwinteren.
In de Eredivisie staan we ook nog op een foutloze reeks. Na 11 wedstrijden staan we op 33 punten, 11 punten boven Feyenoord en PSV. Utrecht staat 2e op 28 punten en Heerenveen volgt op 25. Er is al 53 keer gescoord en slechts 7 goals werden geïncasseerd.