Career Mode FIFA 20

Zijn alle 3 mooie clubs. Je kan ook naar Duitsland gaan Fc koln is ook een leuke ploeg of Werder Bremen die weer terug naar de top brengen. In Engeland zou je ook naar Everton kunnen is ook een leuke ploeg met jonge spelers. Als ik zou moeten kiezen uit je top 3 die jij zelf aangeeft.

Dan zou ik voor Gladbach gaan, Dan lekker jonge spelers kopen. En proberen om kampioen te worden dat zou helemaal wat zijn.

1 like

Hallo allemaal,

Ik ben nieuw op dit forum. En ik heb altijd problemen bij het starten van een carrière. Ik weet nooit waar ik moet starten.

Ik heb een voorkeur voor een zo realistisch mogelijk carrière en het niet beginnen bij een topclub.
Een club met een mooie geschiedenis is een ‘must’.

Kan iemand me hierbij helpen?

Everton bijvoorbeeld met Nederlandse invloeden vanwege Brandts. Mooi knus stadion, leuke selectie die in korte tijd door geselecteerd zal moeten worden.

1 like

Verder nog?

Ik kom er nog niet uit :sweat_smile:

Speel anders een aantal duels met een club om te kijken of je het leuk vind. Heb zelf veel plezier met Schalke’04. Sevilla en Valencia zijn misschien ook leuk.

1 like

Man United EN Arsenal zei 2 grote ploegen die jaren niet goed draaien. Schalke 04 het zelfde verhaal. Hamburg terug brengen naar de top.

1 like

Blijven jullie altijd lang bij 1 club? Of willen jullie tijdens je carrière zoveel mogelijk clubs trainen en er prijzen mee behalen?

Ik zelf ga vandaag met een career beginnen met Fc Koln. Die hebben niet meteen hoge verwachtingen plus dat daar wat jonge spelers spelen. Die ik beter wil maken. Ik ben van plan om zeker bij deze Career mode bij Fc Koln 3 jaar te blijven. Misschien langer.

1 like

Klinkt goed! Succes in ieder geval. Ik zal vandaag even goed research doen

1 like

Dank je wel. Ik wel benieuwd naar welke club jij gaat wil jij dat even laten weten? Zou leuk zijn . West Ham United is ook ploeg die ver afgezakt is. Daar kun je volgens mij ook iets van maken. Die hebben meerder ouder spelers die je nog goed kunt verkopen en die hebben een hoog budget. Maar laat ons weten welke ploeg jij gekozen hebt. Succes en veel plezier.

1 like

Ja doe ik zeker! Ik houd jullie op de hoogte :+1:t3:

1 like

Ik doe meestal meerdere saves. Zo heb ik dus Schalke, Man U, Ac Milan en Valladolid. Meestal 3-4 seizoenen.

1 like

Dat is ook een goede inderdaad. Bevalt Valladolid wat?

Eerste seizoen net achter de rug. Echt een top prestatie geleverd. Via Fifacareertip op twitter doe ik een challenge. Je moet een Braziliaanse spits scouten, Colombiaanse doelman en aanvallende middenvelder. Verder heb ik wat Spaanse talentjes gehuurd voor S2. Zal binnenkort even in het realistische carriere topic een update plaatsen.

1 like

Klinkt goed! Pedri weten te strikken van Las Palmas?

Nou Na lang na denken. Heb ik toch besloten een Career mode bij deze club te doen met Fc Köln.

Waarom deze club?
Omdat ik bij deze club mogelijkheid zie om er een echte subtopper van Köln te maken.
Daarom dat ik toch besloten heb om voor Köln te kiezen en om mijn idee in deze career mode te verwerking.

Köln Heeft best wel een aardige selectie met een paar oude spelers die al langer bij de club spelen.

Mijn plan is om jonge spelers te halen en die beter te maken.
Ben vandaag begonnen.

En ik heb 2 aankopen gedaan.
Een doelman Fruchtl komt over van Bayer München 2
Een verdediger Anton Die komt over van Hannover 96.

Er zijn een aantal speler verkocht of verhuurt.

Verhuurd zijn. Keeper Scott
En middenvelder Hauptmann.

Spelers die verkocht zijn
Terodde Die niet in mijn plan voor komt die heb verkocht aan ajax.
Clemans Die verkocht is aan Levante.

Mijn Aankopen
Keeper Fruchtl Van Bayer München 2
Verdediger Anton van Hanneover96

Dit zijn tot nu mijn enigste aankopen.
Ik ben nog op zoek naar een Linksback en een spits vervanger van Terodde.

Voor de rest wil ik dit team beetje bij elkaar houden. Met jonge speler erbij.

Jacobs Thielemann En Kattenbach die 3 spelers zijn mijn talenten. Die ik uiteraard veel laat trainen en spelen.

Voor in de spits ben ik druk aan scouten en heb wel een aantal namen op het oog.

Hendrik Weydandt spits van Hannover96 einde van het seizoen loopt zijn contract daar af.
Mergim Berisha Spits Red Bull Salzburg. Ook zijn contract loop af einde van het seizoen.

Dat zijn tot nu de 2 spelers die ik in spits in gedachten had. Achter Cordoba uiteraard is dat mijn eerste spits. En heb ik ook nog Modeste .

Tips zijn natuurlijk welkom.

1 like

Vagnoman van HSV? Of is je bezetting op de RB voldoende.

Ik neig toch te beginnen bij Gladbach en dan met Duitse en Franse invloeden.

Moet nog even rondneuzen.

Dat is misschien een goeie van je. Ik zal straks eens kijken. Maar ik zoek meer linksback die ook gevonden heb. Moet alleen nu nog een spits en misschien toch nog rechtsback. Maar ik heb liefste 19 spelers meer dan genoeg.

Ja is ook leuk Gladbach Die hebben ook vrij jong team. En een mooi stadion. Zou je inderdaad mee kunnen beginnen.

Maakt het uit waar die spits vandaan komt?

Fabio Silva (Porto)
Gouiri (Lyon)
Esposito (Inter)