[Career Mode, seizoen 1] Beginnen bij het tweede van Bayern, 2019-2020

Een beetje interactiviteit: welke van de 5 genoemde clubs zouden jullie nemen?

Ik heb bewust gekozen voor dit land, omdat ik op een laagst mogelijk niveau wilde beginnen en als het gaat tussen Duitsland en Engeland kies ik -qua voetbal en sfeer- voor Duitsland.

Leuk dat je ons als lezers er in betrekt! Mijn stem gaat uit naar Kaiserslautern. Een zogeheten ‘Traditionsverein’ met een enorme achterban. Mocht je snel promoveren, dan kan je echt beginnen bouwen met deze club. Alle ingrediënten zijn aanwezig om er een groot succes van te maken.

Mijn keuze zou Uitgaan naar Ingolstadt denk dat het daar wat makkelijker is om wat op te gaan bouwen en dit later in je carrière ook realistischer is omdat ze 2 grootte bedrijven ook in de stad hebben zoals je zelf al aangeeft. Vindt ze alle 5 trouwens mooie opties met een goed verhaal erbij ! Succes in ieder geval

Een kleine introductie: de eerste vier alinea’s zijn écht waar en dat met AP21 in de laatste alinea ook.
1 like

Knap stukje, deze ga ik zeker volgen!

Thanks!

Kan iemand me uitleggen hoe je die driehoekjes met dropdown kunt plaatsen?

Ik heb werkelijk geen idee, haha. Goed stukje. Ben benieuwd hoe je het gaat doen bij het tweede elftal van Bayern München. Kan zomaar als opstapje naar de top dienen, zoals je bij bijvoorbeeld Ten Hag zag. Succes met je story!
Edit: Ik snap al wat je bedoeld, gelukkig heeft UNIQ het al uitgelegd.

1 like

Dat kan je via de knop ‘details verbergen’ doen!

Veel succes met je story. Leuk dat je met Bayern II aan de slag gaat, dat zie je niet veel voorbij komen.

1 like

Mooi begin van een carrière en verhaal, ook leuk dat je wat meer over jezelf in het verhaal weet te verwerken. Ik ben benieuwd of de Nederlands/Poolse invloed ook in het transferbeleid van het tweede terug te zien zal zijn. Ik ben overigens niet helemaal bekend met de regels omtrent tweede teams in Duitsland, is het net als bij bijvoorbeeld Jong Ajax in de Keukenkampioen Divisie dat er alleen spelers tot een bepaalde leeftijd in het elftal mogen spelen of mogen er ook wat oudere ervaren spelers opgesteld worden?

Veelbelovend begin van je story. Denk dat je een goede keuze hebt gemaakt om bij het tweede van Bayern te starten, dat geeft veel opties voor de toekomst natuurlijk.

Je hebt toch redelijk wat talentjes rondlopen daar in Beieren… Wellicht dat je kunt verrassen met een promotie naar de 2. Liga.

July 2019

Ik doe elders op EA forums een uitgebreide Ajax-career (per wedstrijd), maar ik denk dat ik hier een “per maand” ga aanhouden, dat houdt het tempo er een beetje in.

Ben wel benieuwd naar die Ajax story, kun je doe misschien delen in het Realistisch carriere mode topic?

Per maand houdt het ook wat boeiender ipv de per wedstrijd denk ik zelf.

Prima begin. Wel jammer dat je thuis van Uerdingen verliest. Zijn niet echt hoogvliegers als ik zo naar de resultaten kijk.

Augustus 2019 (1e seizoen, 2e maand)

Standen & Statistieken

MARZEC CONTENT MET VERTOONDE SPEL BAYERN II
FC Bayern II heeft Hansa Rostock voor een tweede keer verslagen dit seizoen. In de 3. Liga was het kleine Bayern reeds te sterk in het Ostseestadion van Rostock (0:1). Nu was het in het eigen Grünwalder Stadion met dezelfde cijfers te sterk in de DFB Pokal. Het doelpunt viel op slag van rust en werd gescoord door middenvelder Sapreet Singh.
Vleugelspeler Oli Meier had weer eens een basisplaats. Middenvelder Max Welzmuller had eigenlijk moeten opdraven, maar deze kreeg tijdens de warming-up te kampen met een dubbelgeklapte enkel. Manager Daniël Marzec zette hieropvolgend het elftal een beetje om: "We speelden hierdoor ietwat anders; Nog steeds 4-3-3. Niet met een punt naar voren, maar eerder met een vlak middenveld. Oli en Nico (Kühn) moesten het veld breed houden en de ploeg diepgang geven. Dat hebben ze prima gedaan.
Marzec was uiteraard tevreden met de winst: “Maar nog meer met het vertoonde spel. Wat we lieten zien was goed verzorgd, doelgericht en met veel balbezit. Bovendien hebben we Rostock praktisch geen kans geboden. Hier staat een zeer contente manager.
In de tweede ronde van de DFB Pokal zal Bayern II stuiten op het grote Hoffenheim uit de Bundesliga. De wedstrijd zal worden afgewerkt op 30 oktober as.
Uitslagen DFB Pokal, 1e ronde

Ziet er goed uit. Zijn er al bepaalde spelers die het echt laten zien?