Champions League

Hij blijft zo lekker gewoon. Geen showbizz en aandacht. Fenomenaal! Eerst gingen we Messi en Ronaldo vergelijken en ju Mbappe en Haaland. Wat een weelde. Denk vooral dat we moeten genieten van ieder individu.

Het gekke aan City is dat ze gister enorm overtuigde maar de volgende ronde er zo ineens uit kunnen liggen vanwege een vreemde tactiek van Guardiola. Gister had hij juist de perfecte tactiek

1 like

Een nieuwe schiftingsronde die afgevinkt mag worden. Dit zijn de laatste 8:

Wel eens leuk dat Italië de meerderheid van de teams heeft, blijkbaar al van 2006 (!) geleden. Het hoeft niet altijd Engeland of Spanje te zijn …

Vrijdag loting, zeker? En teams uit hetzelfde kunnen elkaar nu wel treffen?

Kleine voorspelling op de kwartfinales wagen, Beneluxers? :smirk:

Napoli - Chelsea
Bayern - Benfica
Real Madrid - AC Milan
City - Inter

En dan natuurlijk hopen dat Napoli en/of Benfica doorgaan.

Geef mij maar:

Napoli - Real, wil graag wel eens zien hoe de Real-defensie omgaat met duo Osimhen - Kvaratskhelia.

Inter - Chelsea, Lukaku tegen “zijn” Chelsea …

Bayern - City, een blij terugzien met Pep zijn vorige werkgever.

Benfica - Milan, een speciale wedstrijd voor voormalig speler Rui Costa.

2 likes

:es: Real Madrid vs Chelsea :england:
:portugal: Benfica vs Inter :it:
:england: Man City vs Bayern :de:
:it: Milan vs Napoli :it:

Wat denken we van de loting, Beneluxers?

Jammer dat er twee Italiaanse teams tegen elkaar moeten, verder wel interessante matchen!

1 like

Idd, jammer. Zo kan er geen Italiaanse finale plaatsvinden. Toch wel ‘n paar interessante weerziens: Courtois & Hazard en Chelsea, Pep & Bayern. Ik schat Benfica iets sterker in dan Inter … Wordt boeiend!

Vind vooral de loting van de halve finales interessant. Zie Napoli zomaar de finale halen, door Inter/Benfica uit te schakelen in de halve finale. Finale is natuurlijk één wedstrijd, dus daar ligt misschien ook nog wel een stuntje, mocht zoals @Matthi9s aangeeft een Bayern/Real geen antwoord hebben op het duo Osimhen/Kvaratskhelia…

1 like

Wat denken we voor de wedstrijden van deze avond na gisteren?

Ik vermoed dat Real Lampard z’n mannen met beschamende kaken terug naar Engeland zal sturen, terwijl Milan een resultaat zal halen tegen Napoli nadat het in de Serie A hen al eens duidelijk versloeg.

Man City & Inter zijn met één been halve finalisten, wordt boeiend! :grin:

Ja, wie van deze vier wordt het, Beneluxers?

  • Real Madrid
  • Man City
  • Milan
  • Inter

0 stemmers

Ik gun het Guardiola wel een keer. Madrid staat er wel altijd. 11 van de 13x bij de laatste vier, wat een prestatie. Al kunnen die Italianen hem ook per ongeluk winnen

1 like

Wie de finale avant la lettre wint, wint ook de UCL. Ik hoop van harte dat Haaland & co de zelfverzekerde Madrilenen weer met beide voeten op grond zet!

Gek genoeg verzint Guardiola altijd iets geks wat dan verkeerd uit pakt waardoor City ineens totaal anders speelt. Al moet ik wel zeggen dat ze dit seizoen er gewoon vaak staan als het moet

1 like

Dat hij het deze keer dan inderdaad niet doet … :crazy_face:

Wie vergezelt Inter straks naar de finale, Beneluxers?!

Plastic city! Gun het Guardiola wel hoor. Maar heb verdomd weinig met de CL sinds Ajax eruit is.

Heerlijk dat het zo zelfverzekerde Real eens ferm op hun bek gaat & de finale niet haalt! :partying_face:

1 like

Die eerste helft van City was wel echt heel erg goed, zeg.

1 like

Je zou er vanuit gaan dat ze, indien ze hetzelfde niveau halen, die finale met twee vingers in de neus winnen.

Maar die lepe Italianen zullen wel ‘n plannetje klaar hebben én als Pep de finalestress voelt …

Ik verwacht eerlijk gezegd geen moeilijke avond voor Manchester City tijdens de finale. Zij hebben zó veel kwaliteit. Verwacht niet dat Pep finale stress krijgt, die weet juist hoe het is om finales te bereiken.
Wel opmerkelijk dat Haaland in twee wedstrijden tegen Real Madrid niet wist te scoren :stuck_out_tongue_closed_eyes: