Club gezocht FIFA 23

Welke ploeg gaan jullie als eerste pakken

Club brugge

Beste ploeg van belgie

Ik ha misschien Westerlo als eerste nemen.

Ik begin zoals elk seizoen weer een career mode in de Premier League. Net als vorig jaar zal dat Spurs zijn, al hoewel ik ook wel twijfel over Newcastle.
Mijn favoriete clubs Feyenoord en Rangers FC zullen later dit fifa seizoen aan de beurt komen :slight_smile:

1 like

Ik denk aan Southampton, ik begin liefst met een middenmoter om aan de nieuwe gameplay te wennen.

Los daarvan, aangezien er nu (hopelijk veel) echte trainers in het spel zullen zitten: zijn er waar jullie graag mee aan de slag willen, al dan niet bij hun huidige club? Mij lijkt het wel wat om met pakweg de trainer van River Plate het in Spanje te proberen.

Barcelona, Borussia Dortmund en Olympique Lyon staan bij mij op de lijst voor een eerste carrière. Moet eerlijk zeggen dat ik nog geen goed beeld heb van alle oefenmeesters in FIFA23, maar een carrière met Mikel Arteta, Patrick Vieira of Andoni Iraola klinkt op zich interessant.

Crystal Palace niet een leukere optie, misschien? Hebben leuk ingekocht en behoorlijk wat Brits talent in het team. Leuke spelers met Butland, Mitchell, Guehi, Richards, Olise, Eze, Zaha, Will Hughes en Mateta. En met Patrick Vieira ook een legend plus RL-face.

Qua trainers dacht ik inderdaad ook aan Gallardo (krijgt hij RL-face?). Anderzijds is Arteta interessant gezien Arsenal echt een mooi project heeft. Met Gerrard zou je eventueel Klopp kunnen opvolgen. Misschien gaat hij wel voor een andere uitdaging. Eddie Howe komt al jaren over als een verstandige manager en heeft nu een fors budget bij Newcastle.

Wat ook een mooi verhaal kan worden. Speler carriere met Pique starten, met pensioen gaan en gokken op Andorra FC. Zo word hij coach van zijn eigen club

Heb 2 teams waar ik mee wil beginnen

Como ( serie b) met fabregas en nog een paar bekenden , rustig opbouwen en via play offs of het kampioenschap de serie a intreden .

Casa Pia (Portugal) nog een club uit Lissabon na Fc porto , al Benfica en Belenenses cf. Casa Pia ontwikkelen en dan proberen in 2 seizoenen Europees voetbal te halen en later misschien met nieuwe spelers en eigen jeugd mee gaan doen aan de landstitel .

Waarom deze 2 teams?

  • allebei niet echt bekende clubs en zoek gewoon een leuke uitdaging

Ik ga sowiezo met 1. FC Köln beginnen,. Ze spelen dit jaar ook europees, En hebben ook een aardig team.

Na de Madrileense derby van afgelopen weekend, start ik met meer dan ooit traditiegetrouw met Atlético.

De passie, het enthousiasme & mogelijkheden die het team, de club in zich draagt, toonde voor mij zondagavond persoonlijk dat dit een club is waar ik mee verbonden voel. Plus dat Simeone (topcoach!) er het absolute maximum niet (durft/kan?) uit te halen …

Vandaar: in deze editie wil ik graag een hegemonie creëren door Real & Barcelona te evenaren of zelf te overstijgen! (Geïnspireerd door Chicago Bulls in de jaren ‘90, uit de docu The Last Dance.)

Andere kanshebbers kunnen later Dortmund (bedankt @Joostvans voor de leuke tip) of Arsenal zijn wegens de interessante projecten die er aanwezig zijn.

1 like

Ik start met Westerlo.
Oudere Belgische spelers halen zoals ze in het echt deden met Chadli.

Een aantal jonge Belgische talenten die niet aan de bak komen bij hun club halen, zoals Mbamba en Sandra bij Club Brugge.

Voor de rest focus op eigen jeudafdeling, Belgische talentjes opleiden.

Proberen om later bondscoach te worden en wereldkampioen te worden met de zelfopgeleide Belgische sppelers

Ik ga beginnen met Celtic mede door dat Celtic park erop zit als het goed is?

1 like

Ik begin een Carriere met Arsenal uiteraard
En verder zal ik beginnen aan Nottingham forest, Hamburg sv. Om later nog marseille of sevilla op te pakken zit ik ook aan te denken

Ben je zeker dat Celtic Park erin zit?

Officiële afbeelding om te verkondigen dat Celtic partnership met EA afsloot. Zo zal Celtic Park dus ook aanwezig zijn.

En dacht dat dat van Rangers er ook in kwam toch?

Maar zoals altijd, niet bij de Launchpad van de game :upside_down_face:

Yep, de twee Schotse grootheden! Werd ook tijd, eigenlijk …

En vandaag ook bekend geraakt dat AFC Richmond & coach Ted Lasso van de gelijknamige TV-serie in het spel zullen zitten. Wel degelijk te gebruiken in carrière mode. Voor de liefhebbers van de serie …

Ik ga starten met palermo vroeger een vaste waarde in serie A met paar klepoers gespeeld hebben en daarmee tot vaste waarde in het europese toernooi van maken

Dat lijkt me niet Celtic Park op die foto maar eerder het fictieve Eastpoint Arena. Of ben ik verkeerd?