Club gezocht FIFA 23

Hier meer uitleg over de partnerships met Celtic & Rangers.

Ik zie 5 nieuwe stadions op de EA-site, maar geen van beiden staat ertussen.

Ben benieuwd naar de ratings. Intussen nog steeds S1 niet uitgekeken, zou ik eigenlijk toch eens moeten doen.
Op zich vind ik het wel tof dat ze Richmond en Lasso erin stoppen, anderzijds zijn er zo veel andere dingen waar ze prioriteit aan hadden kunnen geven.

Ajax en Barcelona zullen mijn eerste clubs worden. Ik wil ook eens een carrière met Celtic en Athletic uitproberen, ook clubs als Dortmund en Liverpool staan nog op de lijst.

Wat ook interessant is, is de toevoeging van Ted Lasso en AFC Richmond in het spelt. Één van de weinige keren dat ik ‘petje af’ voor EA kan zeggen. Zal zeker een interessante optie voor career mode zijn. Al is het verre van realistisch.

Dan mogen ze FC De Kampioenen er ook in doen :sweat_smile:

1 like

Direct ! Geen betere serie dan fc de kampioenen

1 like

Iemand nog tips voor een leuke lange carrière?

Mijn eerste carriere is zoals altijd met Feyenoord.
Verder lijkt het me leuk om daarna met Lyon, Rangers, Schalke 04 en Sunderland een carriere te starten

ik zit heel erg te twijfelen tussen Bolton of Sheffield Wednesday. Iemand tips voor 1 van de 2 clubs? Weet iemand toevallig of er bij 1 van de 2 clubs ook echt gezang is te horen? dat maakt het voor mij altijd net wat leuker

Ik ben aan het twijfelen om mijn eerste carrière te beginnen bij Arsenal of Tottenham. Wat zijn de positieve / negatieve punten waar jullie bij deze ploegen tegenaanlopen? Zoek ook een leuke trainer voor een van deze clubs…

Weet niet of je net de wedstrijd hebt gezien, maar dat spreekt voor mij boekdelen. Bij Arsenal kan je een mooi project op zetten. Staan al weken op de eerste plek en er is een goede buzz rond het team en in het stadion. Paar gerichte aankopen zoals Gabriel Jesus en Odegaard en de inpassing van talentvolle jeugdspelers zoals Saka en Smith-Rowe hebben het team verder gebracht. Deze zomer is de selectie iets breder geworden, maar er is nog genoeg ruimte om verder uit te bouwen. De gemiddelde leeftijd van de basis is laag en er is veel potentie. Stadion zit altijd mooi in FIFA verwerkt, goede shirts. Qua speelstijl kan je veel kanten op, gezien de diversiteit waarmee ze kunnen spelen.

Bij Spurs zou je kunnen starten als je ver wilt door selecteren. Veel spelers zijn middelmaat en hebben redelijke transfersommen gekost. Son en Kane naderen de dertig en een aantal spelers zijn gehuurd. Onder Conte is er meer sprake van afbraakvoetbal en reageren op het spel van de tegenstander.

1 like

Ik heb de wedstrijd gezien ja. Juist omdat Arsenal het zo goed doet leek het me meer uitdaging om bij Spurs te starten, maar Arsenal gaat het worden! Wat zou jij doen, ‘gewoon’ Mikel Arteta of een nieuwe coach?

Ik zou denk ik Arteta aanhouden. Lijkt op dit moment wel logische keuzes te maken, geeft jeugd de kans en heeft de speelstijl getweakt. De gekkigheden van afgelopen seizoen zijn er nu minder. Volgens mij heeft hij ook wel een belangrijke rol gespeeld in het halen van bijvoorbeeld Gabriel Jesus. Zou zo 1, 2, 3 ook niet echt een goede vervanger weten die voor langere tijd zo’n project kan aangaan.

1 like

Vind dat je wel kort door de bocht gaat over Tottenham. Ben zelf ook meer van the Arsenal, maar de Spurs hebben een heel leuke selectie en eindelijk eens een beker met ze winnen is een leuke challenge.

1 like

Hih, gewaagd dilemma. Kiezen tussen twee rivalen, alsof ik zou twijfelen tussen Real & Atlético. :stuck_out_tongue_winking_eye:

Niettemin, ik zou net zoals jij deed kiezen voor The Gunners die met Arteta een prima coach hebben & een veelbelovende selectie die kan uitgroeien naar de plaats waar Arsenal thuishoort: de top van de Premier League!

1 like

Carrière gestart maar twijfel een beetje om daar mee door te gaan. Iemand leuke tips voor een carrière zoek dan denk ik toch meer een team aan de onderkant van de competitie of in de 2e klasse.

Spaanse LaLiga Smartbank-teams die een verleden hebben op het hoogste niveau terugbrengen:

dan denk ik aan Málaga, Racing Club, Léganes (huidig allen op ‘n degradatieplaats) of Real Zaragoza, Huesca, Levante, Granada, Las Palmas, Alavés (en op termijn weer Europese finales halen zoals in 2001, dacht ik) …

Of een leuke kan zijn om te starten met ‘n spelerscarrière als Pique, op pensioen gaan en geduldig wachten tot FC Andorra (doen het met ‘n derde stek uitstekend) langskomt & manager worden om hen naar successen te loodsen?

PS: bedenk net dat Fabio Cannavaro ook in het spel zit, waarom niet manager van Parma …? Al is hij irl coach van Benevento.

Crystal Palace, mooie tenue’s. Knus stadion en een van de vele Londense ploegen. Vieira als manager.

Vanavond ga ik eindelijk weer eens een carrière starten. Dat zal ik gaan doen met Kayserispor in Turkije. Nadat ik in FIFA 20 een lange carrière heb gehad met Trabzonspor, leek het me weer leuk om in Turkije aan de slag te gaan. Als trainer heb ik besloten om Arveladze een 2e periode aan de club te verbinden, dit na zijn mislukte periode bij Hull City.

Mijn doel in deze carrière om een vaste ‘Turkse’ basis te creëren gemixt met (oud) eredivisie spelers en Georgische spelers. Denk aan; Mikautatdze (FC Metz), Haps (Venezia).

Ik twijfel tussen Nice, Rennes, Villarreal en Valencia als tweede carrière naast Freiburg. Waar zouden jullie voor gaan? En met welke manager?