Mijn ervaring is met Fiorentina , qua selectie is het wel breed zat, ook al moet je wel wat verjongen maar daar zijn leuke talenten voor
Wil al enkele weken een carrière starten, maar kan voorlopig geen keuze maken met welke ploeg.
Ik kom telkens uit bij ofwel Manchester United, ofwel Brighton.
Om met beiden een langlopende carrière te maken heb ik geen tijd.
Wel wil ik er 1 beginnen.
Iemand tips om de knoop door te hakken?
Je zou aan een aantal zaken kunnen denken, afhankelijk van wat je in je hoofd hebt qua insteek.
Lees dat je voor een korte CM wilt gaan, dan zou je kunnen denken aan: wil ik o.a. voor internationaal CL-succes gaan (United) of wil je groeien en stabiel worden in eigen land (Brighton)? Zijn er specifieke spelers die je bij die club wilt proberen of bepaalde spelers die je wilt aankopen (waarbij betere spelers eerder naar United gaan en je bij Brighton creatiever kan zijn). Vaak heb je bij een grotere club ook meer een ‘beeld’ in je hoofd en bij een meer onbekendere club wat minder. Wel ben je bij een kleinere club vaak vrijer in je doen en laten m.b.t. realisme (mocht je daar voor gaan).
Voorkeur gaat over het algemeen naar Manchester United, maar gisteravond de wedstrijd bekeken van Brighton en toen ging mijn voorkeur terug naar hun,
Al onderzocht welk team je fijner vindt spelen en hoeveel transfers je moet/kan doen (en hoeveel je zelf wilt veranderen)?
Manchester is natuurlijk leuker door de geschiedenis van de club, qua transfers misschien enkel in de spits iemand nodig.
De rest zou ik proberen te behouden, dus kan wel saai worden na 2 seizoenen.
Brighton is er meer werk, maar met wat voor doel natuurlijk, misschien hoogst haalbare aan de conference league meedoen, wat natuurlijk ook zijn charmes heeft.
Daar moet niks, alles mag.
Nog wat denkwerk alleszins,…
Bij United kun je ook gaan kiezen om door te gaan selecteren. Afscheid nemen van Maguire, Fred, McTominay, Martial. Kan er eindelijk weer een top spits naar United komen na Rooney en van Nistelrooy?