Heeft Eintracht eigenlijk een beetje in game supporters? In real life zijn hun behoorlijk loco.
@Matthi9s de keuze is gevallen op Liverpool
Kan je als Stevie G de ontslagen Klopp opvolgen & beginnen door selecteren zoals @Spoon0612 eerder deze week aangaf. Of zo zou ik het toch in ‘n verhaal “gieten” … Veel plezier!
Ik ga door als Klopp en probeer het elftal waar nodig te verjongen, zonder dat de kwaliteit van het elftal er minder van wordt
Ik ben al een tijdje hetzelfde aan het doen, ben benieuwd hoe het bij jou gaat uitdraaien. De concurrentiestrijd voorin vind ik interessant, zeker omdat zowel Gakpo, Jota als Darwin zowel op de flank als als diepste man kunnen spelen.
Ik heb steeds het probleem dat ik vanaf seizoen 2 mijn carrières begin saai te vinden. Vaak ook omdat het te makkelijk is om een enorm goed team uit te bouwen. Iemand tips om dit leuker en uitdagender te houden?
Som gerust ook wat leuke clubs op! Ik zou graag in 1 vd 5 top competities willen starten. Of in Belgie of Nederland.
Ik zoek meestal een team dat een soort van sleeping giant is. Valencia, Hertha. Dan moet je met wat regels gaan werken, maximaal 3-5 nieuwe spelers per transferperiode. Werk in seizoen 1 met de helft van je transferbudget, daarna maar een kwart. Stel een salaris plafond in en een maximaal transfersom voor een speler. Verkoop je topscorer of degene met de meeste assists, je kan er ook voor kiezen om je beste speler te verkopen als je niet van je rivaal wint. Zelf speel ik ook maar maximaal vijf seizoenen met een club
Bedankt voor de tips!
Ik zou heel blij zijn als ik een 3 seizoenen uitspeel
Hertha net bekeken, leuke selectie en toch nog erg veel werk aan eer je daar een selectie hebt die goed genoeg is om jaarlijks bij de top 4 te eindigen.
Mensen hier ervaring met de Oostenrijkse competitie? Geinspireerd om te beginnen met vervallen topclub Austria Wien.
Geen ervaring, maar ik weet wel dat Miroslav Klose trainer is van Rheindorf Altach. Mét face, als ik me niet vergis.
Klopt, heb klose al enkele keren gebruikt in een Duitse carrière.
@Aron1997 Wie heb je nu bij Hertha?
Ik heb voor Steven Defour gekozen vanwege zijn real face anders was het Klose geworden maar heb hem al eens gebruikt.
Wat een geweldig groot stadion hebben ze he. Vind de selectie wel helemaal uit balans. Prima middenveld maar verdedigend en aanvallend laat het te wensen over. Al vind ik Lukebakio en Ejuke fijne dribbelaars. Denk dat de focus gaat op een nieuwe rechtsback, centrale middenvelder aangezien Boateng met pensioen gaat en een nieuwe spits. Hoe denk jij er over?
Ik ben het seizoen begonnen met Niederlechner als spits. Wat een drama, die heb ik dan ook vervangen tegen de winter. Verdediging heb ik redelijk wat vervangen maar nog steeds krijg ik waanzinnig veel doelpunten tegen. Ik vond persoonlijk een rechtsachter en spits het belangrijkst inderdaad.
Voor een nieuwe carrière ben ik opzoek naar een club uit de franse competitie.
Maar kom er op moment niet echt uit.
Iemand mischien leuke ideeën voor een franse carrière?
Rennes heeft enorm veel talent en speelt al Europees. Marseille heeft een paar leuke aankopen gedaan en lijkt terug de weg omhoog ingeslagen te zijn, hebben sinds kort ook het geweldige stadion in het spel.
Bedankt! Het is marseille geworden, nog tips of ideeën eventueel qua leuke spelers die er passen?
Wat is de ervaring van mensen hier met de Serie A, door ontbreken van licenties?
Ik neig er namelijk naar om een carriere met AS Roma te maken met Mourinho. Jose heeft er inmiddels een machine in opbouw gemaakt met organisatorisch voetbal. Daarnaast is het een prachtige club in een fantastisch voetballand en tevens mijn favoriete vakantiebestemming
Ik heg heel veel plezier gehad met AC Milaan