De Youth Academy: Tips & Tricks

Wauw! Meer dan vijf miljoen euro, daar kan ik met al mijn geluk in de Barcelona-carrière niet tegenop. Denk trouwens dat deze jeugdspeler een geweldige centrale middenvelder kan zijn.

1 like

Ja of CAM, visie en korte pas zijn al best hoog en dat zijn verdedigen zo laag ligt is geen erg.

1 like

Heb de jeugdspeler naar LW getraind en is ondertussen al 70 rated!

In september van het seizoen 2021/22 jeugdverdediger Jan Smeets binnengehaald: 16 jaar, OVR 65, perfect tweebenige vleugelverdediger (zwak been 5 :star: kan links en rechts).
Nu, exact een jaar later: 17 jaar, OVR 71. Komende zomer gaat hij Rensch voorbij, denk ik.

2 likes

Olympique Nice
Seizoen 1

Nog niet eens 16 en nu al 64. Denk mijn beste jeugdspeler in fifa21

Wat een speler man, kan ook alles precies.

Fysiek en snel echt al 83. Ongekend! Eenmaal 16 geef ik hem meteen wat speeltijd en wellicht komt hij nog in aanmerking voor CVM, maar staat nu op 135 weken

Die combi zie je weinig. Qua potentieel heb ik vaak wel goede spelers, nu bijv. een 92-94 keeper bij Barça.

1 like

Als je hem eerst nog wat op balspelende verdediger of libero traint moeten die 135 weken toch snel gaan veranderen? Zijn passing oogt wat laag maar al de rest zouden toch hoog genoeg moeten zijn om deze ook relatief snel tot CVM te maken?

1 like