Demo FIFA 19

Oké thnx gaat straks proberen

Hallo boys ik zie op YouTube filmpjes van pack openingen die 125k per pakketje kosten of 2500 FIFA pionts het zijn promo packs staat er. Kunnen wij in het begin van FIFA deze packs ook kopen of zullen ze alleen met goedkopere packs komen?

Groetjes Alwin

Ik verwacht dat EA deze nog niet direct bij de lancering beschikbaar maakt. Voor het Capture Event werden deze wel beschikbaar gemaakt voor YouTubers om content mee te maken.

Ik heb nu ook een aantal wedstrijden gespeeld, en ik moet zeggen dat is echt zwaar positief ben over de gameplay. Alles gaat lekker soepel en is veel realistischer. De hele entourage van de CL vind ik ook echt prachtig, ze hebben ook een oaar extra cutscenes toegevoegd waardoor het allemaal net echt lijkt.

Kan precies ik denk alleen de normale gouden pakketjes de eerste weken

Hier ben ik het volledig mee eens! Nog nooit zoveel potjes gedaan op een demo dan op deze. Ik vind het ook erg leuk dat de AI veel realistischer speelt. Ze maken supermooie volleys, scoren corners en spelen heel afwisselend voetbal. Ik hoop dat dit alles carrière ook leuker zal maken!

Het enige waar ik een beetje bang voor ben met FUT, is dat de timed finishing longshots niet te overpowered zullen worden.

Ik denk dat ik dat timed finishing helemaal niet ga gebruiken word het spel alleen maar moeilijker op

Als ik de kickoff wil doen, bljft ie bij die oefening en komt er geen optie van “Druk op start om te beginnen”… hoe krijg ik dit gefixt?

Moet gewoon lukken moet je misschien eerst even die oefening 1x doen en dan doordrukken

Helaas werkt dat niet…

1 like

Wat raar bij werkt ie gewoon als ik doordruk

Bij mij komt zowel bij story als bij kickoff niet eens het “Druk op start om door te gaan” (ik heb Xbox one).

Opmerkelijk probleem. Heb ik nog niet eerder van gehoord. Is het opnieuw downloaden van de demo een optie?

Opnieuw downloaden heeft gewerkt!

Het eerste wat me opviel is dat het publiek ‘‘echter’’ is bij FIFA 19. Niet zo’n gemaakt scherp geluid, maar meer een echt geluid.

Hij loopt inmiddels een stuk beter.

Pfff wat heb ik een zin in FIFA 19! Dis de eerste keer volgens mijn dat ik zo de dagen aan het aftellen ben! Gelukkig komt woensdag las ik de web app kunnen we al een beetje bouwen aan een team. Komt er ook een topic over alleen ultimate team want hij staat hier nog niet tussen.

Maandag of dinsdag 25 september 00:00 ga ik flink wat pakketjes openen haha

@Alwin Ik maak wel even een topic over FUT. Ben zelf ook fanatiek met spelen. Koop geen fifapunten, maar speel het wel graag om een mooi team te bouwen. Misschien kunnen we in het andere topic dan even sparren over leuke starter teams en spelers die goed bevallen.

Meestal komt het spel toch iets eerder als je gepreordered hebt?

@RickNL hangt er volgens mij vanaf welke versie je hebt. De Champions League/ Ultimate edition zijn er vanaf 25 september. Dan Standaard versie vanaf 28 september. Dan moet je het overigens wel via de PS Store besteld hebben want ik denk niet dat bijv een bol.com een deel op 25 sept verstuurd en een deel op 28 sept

Heb ‘m via GameResource.