Demo FIFA 19

@Raindog Idd! Koppen is veel sterker. Ik had 2 potjes met Spurs gespeeld en 3x met dele Alli gescoord met een kopbal. Hij was voor mij echt veruit de beste speler. Voorzetten van eriksen kwamen allemaal bij hem terecht. Vind het positief dat koppen weer effectief is want in fifa 18 scoorde je echt nooit met het hoofd.

Ik heb echt mega veel zin om een nieuw FUT team te bouwen en een carriere te beginnen. Kan echt niet wachten!

Ik vind FIFA 19 echt een stuk fijner spelen als FIFA 18, alleen het getimed afmaken is echt flink oefenen, ben nu 9/10 keer te laat of te vroeg.

4 potjes demo, mijn mening: HEERLIJK!
Alles voelt veel vloeiender aan, spelers maken mooiere en betere (loop)acties en de gameplay over het algemeen is fijn.

Ik zie alleen het balkje voor de timed finishing niet, iemand een idee?

Die krijg je alleen met de trainer aan.

Dank! Speel zelf nooit met trainer namelijk.

haha dat probleem had ik ook. Elk schot ging naar de cornervlag en ik zag dat balkje nergens… moet je idd de trainer aan hebben :stuck_out_tongue:

Is het dan nodig om dat irritante pijltje er bij te hebben (Richting)? Het liefst heb ik alleen de indicator van de finishing.

Nee je moet dan ook dat pijltje hebben. Had gezien dat je meerdere instellingen zelf aan of uit kon zetten, maar zal dat pijltje er niet tussen staan… dus dat moeten we maar voor lief nemen denk ik…

Zijn jullie er al aan gewend dat naast de speler die je bestuurd, ook de spelers die dichtbij staat een grijs bolletje boven zich heeft? Ik vind het eg verwarrend aan het begin en naderhand begon het wel te wennen en is het ook wel handig.

Oh oke, bedankt! Top!

Ik kan niet wennen aan dat timing finishing met afmaken schieten!

Ik denk niet dat ik het ga gebruiken in FIFA 19 ik vind het meer moeilijker dus in me nadeel! Of is het beter om het wel onder de knie te krijgen omdat als je hem wel goed raakt dus misschien beter kan afmaken? Wat vinden jullie van dat timing finishing ? Cursieve tekst

Iemand op PC waarbij de demo ook aardig hapert?

Ik heb precies hetzelfde en heb timed finishing ook maar uitgezet. Als ik het aan heb staan, focus ik teveel op het groene balkje waardoor ik de simpelste kansen lijk te missen.

Precies dat heb ik dus ook ga het denk niet gebruiken als het spel er is.

Wat jij zegt je focust je dan op dat balkje

Ik heb nu een paar wedstrijdjes gespeeld,

Wat mij opvalt…

  • Als je de timing van dat balkje door hebt is scoren formaliteit geworden, ik hoop niet dat het dadelijk zo makkelijk is als het lijkt. Dan wordt je helemaal gek online!!

  • Die kleuren, wat is dat voor Instagramfilter die ze eroverheen hebben gegoooid, ziet er echt niet zo mooi uit.

Ik ben dus nog NIET enthousiast :frowning:

Eerste potje op wereldklasse zojuist gespeeld. Thuis met Atletico tegen PSG. 0-2 achter bij rust, 10 minuten voor tijd maakt Costa de 1-2 door hard op de zestien in de boven hoek te schieten. Tien minuten later doet Griezmann precies hetzelfde, 2-2… Veel van jullie al zo’n goal gemaakt vanaf de zestien ?

Krijg voornamelijk zulke goals tegen. Van afstand en kiezelhard.

Webapp komt woensdag 19 sept uit!

1 like

Ik denk dat timed finishing vooral handig is bij voorzetten, dan heb je meer tijd om te timen. Daarom ook dat het finishing heet. Bij afstandsschoten ga ik het niet te vaak gebruiken.

@Jochem: bij mij loopt de demo op PC erg goed, voelt zelf vlotter aan dan 18. Kan je pc de game aan?

Kan je het dan als je het aan zet ook zeg maar niet gebruiken dus schieten gewoon 1x drukken en bij voorzetten 2x doen?

Tuurlijk! Da’s wat ik nu voornamelijk doe.